sobota 10. července 2010

Pořád si je musím osahávat...

Radost, vztek a grupen Kama 

Kochám se tvrdostí

a dmu se hrdostí...

...

Hádejte nad čím?

 

Ano, bé je správně - k euforii mě přivádí úžasně pevné

   

...nehty!!!

 

 

Jde to. I v domácích podmínkách... A docela drží. Jen se teda nesmí zrovna machrovat před chotěm „To jsem šikovná, už je mám týden a zatím mi žádný neupadl." Do hodiny pak změní působiště minimálně dva!

Zato ty první tři, co měly tvar spíš polokoule než nehtu, ty nešly sundat ani pomocí vodičky na snadné (cha!) sundávání...

Jen řeším drobné dilema - pilovat rovně nebo zaobleně. Se mi pořád daří něco mezi, chjo. No, fotku taky žádnou nečekejte. Jednak jsem někam dala foťák (sakra, kde může být?!) a umělecké dílo to zatím taky není. 

Ale jde to...

  

-----

Co mi ovšem kazí náladu -  vražedné termíny v práci.

Nebudete mi věřit, ale dnes jsem se přes den dokonce nedostala ani na minutku na net! A včera - včera jsem doma počítač nemohla ani vidět (to se mi fakt už dlouho nestalo)...

Zatímco se většina národa sluní a čachtá, já jen vyrábím tuny zničeného papíru a honím termíny...

  

No, ale aspoň mě ty davy na koupalištích neušlapou...

  

-----

Jen tak mimochodem - jsem si nějak odstřelila z oblíbených složek odkaz na svůj blog, tak najíždím přes strejdu Gůgla. Zadám zcela neškodné heslo „nominek" - a bafne na mě tohle:

"Gomba. Lorrain. Chalupáři. Sabe. Henry Psanec. Nominek. Překladač. Christabel. Cheorchia. Petisee To by byla grupen Kama. Wicky A všichni se všema, to zas bude chroustů! :-o

ontario.bloguje.cz"

 

Och, sodoma-gomora, až to ve mě hrko! Nějaká grupen Kama a já o tom ani nic nevím... ;-)

   

12 komentářů:

  1. Juj! Teda, ten Google. Mně zase pokaždé najde nahé ženy.

    S radostí sděluji, že jakmile jsem vyfotil svoje krásné nehty a poslal Ti fotku, abys záviděla, okousal jsem si je na přijatelný milimetr. Nůžky jsem nikdy nepoužíval, brr brr, na co mám zuby?

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a mně Google našel: \"nominek [11] jarmilko, tak se teda skromně přiznám - mám. jarmilka nominku, zřejmě i tvé pozadí ... nominek [7] Pet, ač jsem spíš z opačné strany než z ...\"

    OdpovědětVymazat
  3. seš si jistá, že jsi zadala heslo nominek?
    Mně strejda Google našel to stejný co Henrymu... ;o)

    Ne, že se teďka na mě svede nějaká gruppen Kama lidí z odkazů. To se prosím týkalo pouze falešných chroustů! ;o)))

    Přeju méně nervů v práci, méně zničeného papíru a méně lidí o víkendu na koupališti! ;o)

    A nehtíky na rukách bych pilovala do obloučku, držím palce!

    OdpovědětVymazat
  4. [1] Ach Henry, tak to jsem ráda, že už nemusím závidět :-)))

    Ale se přiznám, že ty první umělé jsem minulý týden taky pořád pilovala a tvarovala a pilovala a tvarovala... až jsem se dopracovala taky skoro až na kost :-))
    ----

    [2] Cha, tak to jsi mě hned po ránu rozesmál. Ten Google je teda ale chlapík, jen co je pravda! Umí vybrat z komentů to podstatné... :-))

    OdpovědětVymazat
  5. [3] Oby, jsem si jistá :-) Mi to našlo taky, ale jsem byla zvědavá, co je dál, klikla na nějakou x-tou stranu a zalapala po dechu - cože jste to tam u těch brouků probírali :-)) Hlavně mě zaskočila ta grupen Kama s překladačem :-))

    No, v práci musím ještě týden vydržet a nepadnout... Miluji, jak některý \"inteligent\" stanovuje termíny nejpodělaněji jak to jde... :-/

    Tak zatím mám něco mezi, ale jeden oblouček už se celkem povedl... No, musím to pilování ještě vypilovat :-))

    OdpovědětVymazat
  6. hehe, gruppen Kama s prekladacem - to mne vubec neprekvapuje! Von ten prekladac je totiz taky peknej darecek, asi nakej moooc dobrej kamos toho povedenyho Googlu, co se pokousi dohazovat Henrymu nevyzadany nahaty baby...
    Si predstav, ze jsem mu ulozila, at prepytlikuje do anglictiny muj slusnej clanek o vymene zachodu a ten previt mi to prospikoval vulgarismama, ze i otrlemu lodnikovi by to vystacilo nejmin na tejden! ;o)))
    Akorat Tom od te doby porad vyzaduje, at dem zas neco prelozit...
    Doufam, ze se mi dnes povede dokoncit mejl pro Tebe, pokud se vubec dostanu zpet na vista. Krasny vikend! Po vcerejsim desti zase vylezl oskar.

    OdpovědětVymazat
  7. nominku, je to jenom můj názor, ale do rovna (když jsou delší) - to je hrůza.. (:-o

    OdpovědětVymazat
  8. [6] No jo, Oby, ale kdo ví, co Henry do vyhledávače zadává :-)) Mi to vůbec žádné nahaté baby ani chlapy nenabízí...

    Teda, to by mě ten záchodový překlad teď taky docela zajímal :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Oby, ale nějaké to netové erotické spiknutí asi bude, protože antispam mi teď k těm komentům o gruppen Kamě hodil heslo \"KAkMA\"... :?-)))

    OdpovědětVymazat
  10. [7] Pavle, ještě na jaře jsem měla podobný názor, ale právě na těch dlouhých jsem to chvilku zkusila a nakonec to taky nebylo špatné... Jde hodně i o zvyk...
    ...a ten je železná košile, takže to stejně pořád lehce obloučkuju - a nejspíš i nadále budu. Jen mě potěší, až budou ty obloučky jakž takž podobné :-))

    OdpovědětVymazat
  11. já si nechávám obrousit nehty do rovna, ale aby okraje nebyly úplně ostré! Takže trochu do obloučku! Vypadá to pěkně, musím si je pochválit :o)))

    OdpovědětVymazat
  12. jarmilko, tak jsem to měla na jaře :-)
    Teď lehce víc obloučkuji, ale je to fuška, pořád dorovnávám a dorovnávám... :-)
    A děsně zápasím s tím bílým horním okrajem na franc. manik. - vždycky, než dokončím ruku, tak si nějaký rozmatlám... jsem v tom lehce zacyklená :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.