pondělí 10. července 2017

Pořádně nažhavená

v posteli



čeká na mě rašelinová podložka...


Tak nějak by se daly shrnout mé aktuální zážitky z víkendu.

------

Děsně mě to blogování zas chytlo. Vlastně si najednou uvědomuji, že vůbec ještě nechci blogersky umřít (a je mi fakt líto všech blogů, na které se mi už nedaří prokliknout vůbec, či pár let stagnují jako ten můj donedávna).
Tak se do toho zas dám a nějaký výsledek se třeba dostaví, říkám si...

Ale tu seklou krční páteř jsem tím fakt nemyslela.

-----

Nicméně když už jsem se tak po letech letargie odvážně pustila do oživování blogu, je třeba přinést nějaké oživení i do ložnice. A že jsem zrovna dnes ušetřila na pokutě, dosmýčila jsem si domů polštář z líné pěny.
Nikdy mi žádný umělohmotný polštář nesedl, od dětství jsem prostě fest zvyklá na péřový, tak jsem zvědavá, jestli to bude takový zázrak, jak se praví. 
Jde o zdraví a kolegyně v práci se fakt dušovala, že od té doby, co ho má, ji vážně krční páteř nezlobí. A kolegu taky ne. A jeho manželku taky ne.
A mě?
Uvidíme.

Nemám nic proti pěně čokoládové ani koupelové, líná být taky umím, tak třeba si s tímto polštářem budeme rozumět.


4 komentáře:

  1. To je bezva, že ses zase rozepsala, kéž by to postihlo i mě. ;-) Držím palce s novým kámošem v posteli, aby byl přítulný a udělal ti dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Oby, celkově by bylo fajn, kdyby se víc blogů rozepsalo, jak tak teď po nich brouzdám... Ale u Tebe smekám, že vkládáš pravidelně, i když jsi třeba taky KO. Mě to nějakou dobu prostě nešlo. Teď se mi zas hlavou míhají věty možných zápisků, víc mě baví sledovat ten svět kolem sebe a jsem ráda, že jsem se ještě měla kam vrátit, protože asi tak před rokem jsem uvažovala o nějakém článku blog uzavírajícím (a teď jsem ráda, že jsem se k tomu nedokopala). :-)

    Tak piš, piš, piš, nebo Tě sní myš (jak mi taky nedávno v komentáři vyhrožovala Kaschika)

    OdpovědětVymazat
  3. Sláva, Nominek se vrací do blogosféry! V minulosti jsem si u Tebe rád početl, tak se k Tobě rád podívám i teď. Já spím bez polštáře a krkovičku udržuji pohyblivou cvičením. Funguje to pokud není nastydlá. Co je to ta líná pěna? Zatímco to píšu, kontroluje mě Anča - moje andulka. Včera byla doma sama, tak se mě teď nemůže nabažit. Mám ji hned na hlavě, hned na rameně nebo ruce. Přeji hezkou neděli a připojuji odkaz na jednu ukecanou andulku:
    https://www.youtube.com/watch?v=ctTMQsZWn78

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jirko, taky Tě tu ráda vidím a občas k Tobě zavítám :-)

      Jasně, na záda hlavně cvičení, o tom žádná. Ale mi se to zaseknutí několikrát stalo právě k ránu - a ty polštáře z líné pěny většinou končí pod krkem (ne pod hrudní části páteře jak ty klasické), mají se přizpůsobit tak akorát a pomáhají udržovat přirozenější polohu páteře např. při spaní na boku. Tak uvidím, zatím testuji, ale fakt je, že zaseknutý krk mi povolil (otázka, jestli časem, procvičováním či i trochu tím polštářem...)

      Anču zdravím a odkaz na mluvící andulku byl super (taková zpravodajka a manikérka v jednom) :-)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.