neděle 6. ledna 2013

Diamanty, rubíny, diamanty... Hodně třpytu

 

Spermie

 


 

Kopretina, sedmikráska,  astra.

Slunečnice.

  

Pes, stádo slonů. Malý Slon.

Křivák Bob. Pyl.

 

Zlatý déšť.

Černý bez.

  

Medůza, hvězdice.

Orgasmus však nejvíce.
 
   

 

Hm, tak řeba tohle lze vidět v novoročním ohňostroji.

A čtenář, ať si pěkně spojí, co z toho viděly děti a co doprovod.

 
 
 

No, a pod doznívajícím dojmem z třpytivých explozí vám do nového roku hodně různobarevných zážitků i pocitů přeji.

 

 

 

6 komentářů:

  1. sice trošku pozdě, ale víš jak :-) i Tobě Nomi krásný nový rok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elo, já teda ještě později :-) - nápodobně! Hlavně zdraví a pohodu!

      Vymazat
  2. Nomi, přeji ještě jednou krásný nový rok. Tímhle roztomilým textíkem jsi mi připomněla dobu dávno minulou, když jsem tenhle ohňostroj ze stejného místa sledovala se svým milým kamarádem, co tam kousek bydlí. Díky bohu za blog, i tenhle zážitek mi tam zůstal zachován:
    "Nový rok byl zakončen krásným ohňostrojem, na který jsem se bohužel nemohla dostavit, tak mi byl v přímém přenosu puštěn do telefonu, což byla sranda, ohňostroj jsem tímto způsobem sledovala poprvé."
    ...medúza, hvězdice, orgasmus... kde jsou ty časy... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, tak sledovat ohňostroj v telefonu - to je jistě unikátně nezapomenutelné. Ale připomněla jsi mi - ze starších blogerů (myšleno blogersky, ne věkem) to měl na pohled z okna určitě naprosto luxusní Kamio :-)

      Vymazat
  3. Nikdy by mne nenapadlo to takto popsat. Ale není mi jasné pro mně to dosud nenapadlo. Bylo to tam opravdu vše takhle přesně. Proč už nevidíme svět "dětskýma" očima. To by byla nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško,
      Ty jsi z Ostravska? Nebo jste měli něco podobného u vás? :-)
      Jo, nádhera to byla a musím říct, že při těch slovech se mi ty jednotlivé exploze a jejich barvy i tvary líp vybavuj - a vede slunečnice a černý bez :-)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.