sobota 12. října 2019

Teď mě baví léto babí


Asi že vysvitlo slunce a už druhý týden si píši ty denní drobné radosti, pozitivní energie se nezadržitelně šíří a začínám sklízet ovoce. Co ovoce! Něco jinak výživného.



Sbírám lichotky.


Paradoxně zrovna když si na konci pracovního týdne připadám solidně utahaná, vlasy mám nějaké zplihlé, a tak celkově se cítím poněkud vycmrndle, polichotí mi rovnou dvě osoby najednou:

-          osoba a – sluší ti to, ten zelený svetřík ti jde k vlasům…

-          osoba b – jo, vypadáš jako taková krásná žába.

Taky máte pocit, že slovo žena by se tam hodilo lépe? Já bych ho tam raději slyšela taky, ale co by člověk chtěl po puberťačce, která před chvílí školní torturu zakončila hodinou biologie, ve které zrovna řešili obojživelníky. V podstatě můžu být ráda, že škrkavky probrali už před časem. 


Ale co je hlavní, žábou to nekončí. 


Hned následující den se dočkám ocenění za výkon a jsem – šikovná děvucha. (Tak jo, prostě Hujerka, co k výčepu donese prázdné nádobí). A že chvíli sedíme s kamarádkou a dětmi v zahradní restauraci, brzy se vyskytne lichotka další – nyní jsem pěkná sexy mladá slečna se čtyřmi dcerami.  Sice vím, že neexistují škaredé ženy, pouze málo alkoholu, které tady tomu lichotníkovi určitě nehrozí, ale rozhodnu se to nepitvat, a prostě jo, jsem sexy slečna (byť po čtyřech dětech) a basta. Detail, že jedna z oněch mých dcer je o pár měsíců starší než já, prostě neřeším…


No, babí léto mě začíná bavit a že zítra má být i nadále slunečno, jsem docela zvědavá, jakou další  poklonu do sbírky přihodím… 


2 komentáře:

  1. Ráda bych přidala něco do tvé sbírky lichotek, ale včera v noci jsme se vrátili z víkendového pobytu v americké přírodě a po dnešní šichtě, praní a nákupu se sotva držím na nohou. Aspoň teda minilichotka - jsi skvělá, že ses do toho psaní zas pustila. :-) Ono sice moc lidí nekomentuje, ale sem tam si to určitě někdo přečte a bude mít důvod k úsměvu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oby, tak fakt je, že s lichotkami je to v domácnosti s puberťáky bída. Lucka je občas tak v opozici, že dnes jsem něco dobře vyřešila u morčat, chtěla mě pochválit a automaticky ji z pusy vyletělo "To se ti teda nepovedlo. ee, povedlo." Tož tak :-)

      To psaní, jaj, mě to zas začíná čím dál víc bavit :-) Akorát to mám tak nevyrovnaně, dlouho nic, pak zahlcování, dlouho nic, zahlcování... No, už by to chtělo trochu vyváženější přístup. A fakt je, že doba komentování ala bloguje už je bohužel za námi, občas když si u starších příspěvků pročtu i ty komentáře, tak mě to fakt mrzí, že tohle se zánikem té tehdejší domény téměř zašlo taky... Ale chápu to, doba už je jinde...

      Jinak doufám, že jste si cestu užili a brzo o ní napíšeš :-)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.