pátek 24. dubna 2020

Karanténní tloustnutí

aneb  V karanténě rostou kila. Což není věc zrovna milá…



Po půlnoci dlouho straším,
chmury často pracně plaším.
Pořád hlavu přerovnávám.
Tu líp – a tu hůř to dávám…

V karanténě dennodenně
trápívá mě nespavost.
A že už ji mám fakt dost,
tak se vrhnu neprodleně
na podpůrné prostředky.

Leč ty mají následky!

Víno mě tak netrápí,
co však zákeřný je host,
nanukáč co roztápí 
frťan rumu pro radost.

Alkoholu sic moc nedám,
ale zadek teď hůř zvedám,
jak útěchu v cukru hledám... 

Čokoláda – jasná zrada!
Sušenky a oplatky,
lámou mě na lopatky. 
Sem tam kousek nanukáče,
najednou se hůře skáče...

Plus furt jenom sedím, sedím,
do noťasu stále hledím...
Rozhýbat se nezvládám
kroužky, kurzy postrádám – 
kde trenérka nás driluje,
špeky pěkně griluje.

Byť to zkouším občas doma,
nejsem tyran jako ona, 
co nás makat nutí
těžce, drsně, tvrdě... 
(trenéři jsou krutí)
No, vidím to bledě...
Spíš dáchnu po obědě. 

Každodenní předsevzetí,
vždy do kouta rázem letí,
den je děsně krátký,
hnedle večer zpátky...

Tak nezbývá nežli doufat,
že nebudu brzo zoufat 
A po konci karantény, 
(časté to obavy ženy)
zuby na mě nevycení
"posrážené" oblečení...

Ale furt to nevzdávám! 
Takže nápad dostávám… 





6 komentářů:

  1. Drž se a nevzdávej to!
    To jen já musím mít nějaké karanténní extrabuřty... zatímco v běžném režimu mám jeden trénink týdně, s online lekcemi zvládám tři :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haplo, jasně, nevzdávám to. Akorát dcera dnes odrovnala rotoped, tak nenásilně padlo další předsevzetí :-)
      Doma to teď se cvičením jde celkem špatně, docela se rveme s prostorem a koordinací zabraných území, tak na externí lekce se už fakt těším…
      Jinak, jestli máš odkaz na nějaké dobré online cvičení (nenáročné na prostor, nehlučné atd...), klidně ho sem přihoď :-)

      Vymazat
  2. Mě celkem baví fitness dance a našla jsem tuhle trenérku, která má i low impact videa, čili bez skákání (sousedi pod námi kvitují s povděkem). Nedokážu říct, jak moc nenáročné na prostor to je, já se s lehkými úpravami na svůj plácek v obýváku vejdu... https://www.youtube.com/watch?v=1I3bMqU2vEM (Tohle je hodinový trénink, ale má i krátká několikaminutová videa. Zastávám teorii, že i zacvičit si na pět minut je lepší než nezacvičit si vůbec :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc díky za odkaz, tanec miluji, proklikala jsem se odtamtud přes africké tance k DiscoFunku a ještě to není konečná :-) To jsi mi pěkně zavařila ;-)

      Vymazat
  3. Tož já přinejmenším v práci poskakuju celou šichtu jako tajtrlík a kila stejně jsou na mě znát. Asi by to chtělo omezit přísun kalorií. ;-)

    Podařené verše. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oby, tak mi se nezdá, že by na Tobě něco znát bylo, mi připadáš pořád stejná :-)
      Ale fakt je, že nenápadné pomlsávání dokáže zákeřně překvapit... ;)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.