středa 24. března 2010

O pravdomluvnosti,

pochvale a tak různě...

 

"Lucinko, ty jsi tááák hodná holčička, že jsi nás dneska nechala vyspinkat!" nemůžu si nechat pochvalu ze zištných důvodů pro sebe (noční spaní by se vážně hodilo častěji).

Slečna s pochvalou uspokojivě souhlasí a hned využije situace a napráská "viníka" (fakt přesvědčivě) - „Nó, já šem moc chodná. To Tomášek kašdou noc bantuje.".

„Ty jsi taková malá kecka." odtuším...

„Né, já nejšem malá kecka!" (dotčeně)

...

"Já šem uš VELKÁ...kecka!!" snaživě opraví slečna můj omyl...

   

   

  

Dovedete si představit situaci, kdy by začali být TAKTO pravdomluvní všichni?

Politiky nevyjímaje...

  

7 komentářů:

  1. Tak to je přesný! ;o)))

    Velký lidi si, bohužel, takhle upřímně představit nedovedu, politiky nevyjímaje.

    OdpovědětVymazat
  2. A co je přesně bantuje? Odhadla jsem to, ale slovo neznám. Taky za nebuzení chválím. Malá spí sice nonstop, ale někdy ráno přijde dřív, než má. Po morálním a jiném ohodnocení její nebuzení omezila;-)

    OdpovědětVymazat
  3. [1] Jasně, Maire, taky si říkám - má být samozřejmě po kom :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. [2] Oby, dovedeš si představit to haló, kdyby každý svůj žblept politik takovým způsobem v závěru uvedl na pravou míru :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. [4] Bosorko, hodně stručně - otravuje, vyrušuje... + vše možné další v podobném významu.

    Se tu nenápadně naučíš pěkně po Ostravsky, co? ;-)))
    (myšleno pár základních konverzačních slov, na Ostravaka fakt nemám)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.