pondělí 17. května 2010

Tajná informace

...

„Mamko, ty teď nejsi ani stará ani mladá. Zato já - už budu mít sedm."

  

A kolik že teda mám?

Někdy v březnu jsem si řekla, že by bylo fajn mít v TEN den  na počítadle věk v tisících...

  

Takže, celá dnešní já: 

3 5 0 0 0

POČÍTADLA
bloguje.cz

Jen nesedí ty tisícovky...

... neb su miliónová,

samozřejmě...

 

  

Jo, takže teda - prosím pár kliků, ať mám tu kliku a ono číslo tam dnes skočí. Ale pozor, nepřehnat. :-)

 

------

22:03 - Stop - klikání uzavřeno

12 komentářů:

  1. Když se mě nedavno malá ptala, kolik mi je - umí do desíti - tak jsem skočila vedle pro dřevěné počitadlo a tam jí ty desetinásobky na dřevěných korálcích názorně předvedla ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. [1] Bosorko, dřevěné počítadlo děti zlikvidovaly, ještě v době, kdy jsem byla jen mladá :-)

    -----
    Jen teda je blbé, že to počítadlo v článku se pořád aktualizuje. Než přijdu na to, jak ho tam dát natvrdo, bude mi ukazovat důchodový věk... chjo.

    OdpovědětVymazat
  3. Nerouhej se a buď ráda, že klikáme! :)
    Koukám, že jsme stejnej ročník...;)

    OdpovědětVymazat
  4. Von právě byl TEN DEN? Tož kurňa a mně se nic neřekne a ani jsem si nevrzla, teda neklikla. Tak ať to šlape i nadále! ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. všechno nejlepší!
    A přeji, ať počítadlo nedrží krok s tvým věkem!!! :o))

    OdpovědětVymazat
  6. [3] Pet, jo jo, dobrý ročník, samozřejmě :-)

    Rouhání beru zpět, klikejte jak libo :-)

    OdpovědětVymazat
  7. [4] Oby, dík :-)
    Kdyby mi nechybělo těch pár desítek kliků do naplánovaného čísla, tak to ani na sebe neprásknu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. [5] jarmilko, díky za originální přání! :-))

    OdpovědětVymazat
  9. tuplovanej Neználek. Kde mohu kliknout? Já hledám a nenacházím, i když teď už to asi není tak akutní, ale propříště :-))
    P.S. To mně zase syn před mnoha a mnoha lety, když jsem vylezla z koupelny, řekl: Mami, teď vypadáš jako mladá (bylo mi cca 33). Chjooo, co bych za to teď dala ...

    OdpovědětVymazat
  10. [9] Chichi, NULI, tak moc jsem Tě Znenználkovat nechtěla :-)
    Jen jsem včera chtěla mít na počítadle těch 35000 kliknutí a bylo to v podvečer o trochu míň, tak jsem to chtěla trošku popostrčit :-) Ale neboj, žádné kliky ani jiné sporty se tu u mě provádět nemusí :-)

    Jo, ony ty děti ví jak zalichotit ;-))

    OdpovědětVymazat
  11. Tak dodatečně vše nej:-) i k návštěvnosti.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.