pátek 3. června 2011

Skromnost

Jaká se hned tak nevidí…

   

„K narozeninám chci jen jeden dárek – hůlku, co splní všechna přání...

...

No, a když tak -  ještě bych chtěl mít moc ovládat zemi, vítr, vodu a list.

Oheň ne. Ten tak nutně nepotřebuji.

...

Ale víš co, pro jistotu bych chtěl ještě meč. Z meteoritu...“

 

...

 

    

A co vy? Taky máte tak skromná přání?

  

11 komentářů:

  1. :DDDDDDDDDDD
    Nemozne na pockani, zazraky do tri dnu.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám mnohem skromnější... trojku z biochemie! ;-)
    I když, jak tak na to koukám, to je možná stejně neskromné...

    OdpovědětVymazat
  3. mne by úplne stačil arabellin prsteň :-)

    OdpovědětVymazat
  4. [1] Nž - tak nějak :-)))
    Ale aspoň už nechce toho diamantového slona... ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. [3] hastone, moje řeč :-))) Ten bych brala od první chvíle, co jsem ho uviděla (nemyslím vzhled, spíš ta funkce, že jo) :-)

    OdpovědětVymazat
  6. já bych chtěla i ten oheň! Člověk nikdy neví, kdy se bude hodit :o)))

    OdpovědětVymazat
  7. Mám hrozně skromné přání - ať už je devět večer (bod usnutí dcery):-DDDD

    OdpovědětVymazat
  8. [7] jarmilko, tak s potěšením zjišťuji, že mé dítě je o krapet skromnější než Ty :-))
    Ale máš pravdu, taky jsem mu (já praktik) říkala, ať už to když tak veme všechno a zbytečně netroškaří :-)

    OdpovědětVymazat
  9. [8] squire, tak sleduj: \"Cink\" - pro dnešek splněno :-))

    Máš recht, to jsou krásné chvilky dne, jak ta drobotina v posteli pěkně pravidelně oddechuje... :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že je u vás období magického myšlení v plném proudu... :-) U nás to teprve pozvolna začíná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.