úterý 4. září 2012

Konečně jsem si to fakt dobře udělala!

Sice sama, zato velice u-spo-ko-ji-vě...


Ty z vás, kteří čekají erotické návody, samozřejmě hned v úvodu zklamu. Byť pravda, jsouc pár týdnů slaměnou vdovou, bych o daném tématu taky mohla chvíli povídat. Ovšem, nikdy bych to nebyla schopna podat tak kouzelně, jako Pražská Češka, takže si vše raději nechám pro sebe.  
 
 
Ale návodu se zde dočkáte, nemějte strach.
 
 
Možná si pamatujete, jak mě téměř každá návštěva kadeřnice na nějakou dobu rozladila. Nebylo tomu jinak ani v posledních dvou případech. První sice můj požadavek na střih jakž-takž pochopila, nicméně nezkrátila mi vlasy dostatečně (že to je škoda atd.) a onen střih se utopil v celkové těžkosti vlasů, které jsem chtěla hlavně odlehčit.
Další pak, jak už to tak bývá, odlehčila víc než požehnaně. Navíc požadavek – postupně prostříhat směrem do „V“ si vyložila stylem – střihněte mi to do podkovy, jinak si opravdu danou kreaci nedokážu vysvětlit a bylo to poprvé, co jsem si došla reklamačně střih nechat opravit.
  
Tyto dva zážitky mě, krom jistoty, že zas nikam, kde se vyskytují kadeřnické nůžky a spol. dlouho nevkročím, utvrdily v přesvědčení, že existují dva zásadní typy kadeřnic: typ první –  „Ježiši, takové krásné vlasy, to nestříhejte!“ a oproti tomu typ druhý „Ano, moc vám to nevezmu, spolehněte se“ – a fik, polovina hára na zemi. Mezitím – pusto a prázdno.
 
 
Jaké pak bylo moje nadšení, když jsem jednoho dne na netu objevila jednoduchý a pochopitelný střih na dlouhé vlasy, který téměř splňoval mou představu! Nevídané! To prostě musím vyzkoušet, říkala jsem si.
Ha, napadl mě docela rafinovaný nápad – mohla bych to prubnout na Lucce. Vlasy má vlnitější než já, případné zuby se víc ztratí. Jenomže, ona u toho rozčesávání tak kvičí, kdo na to má mít nervy, že?
Nevydržela jsem navíc na dceru čekat a šla to zkusit hned - na sobě. Jenomže, co když to nevyjde? To bych pak musela jít spravovat zas někam k profíkům...
  
Raději jsem nejprve vše na střihnutí připravila – a pak, namísto fiknutí, pečlivě jsem tu část vlasů, která měla padnout nůžkám v plen, namočila. Vlasy jsem pak rozpustila, lehce protřepala a po bedlivém prozkoumání ve zpětném zrcátku jsem s uspokojením zjistila, že přesně v těch místech bych si to zkrácení představovala.
 
 
Úžasné!!! Tak spokojena se střihem jsem už dlouho nebyla...
 
 
nebo podobně, jen ne tak hodně do špičata (nejspíš jde taky o umístění výchozího culíku – buď přímo u čela, nebo výš na temeni)  http://www.youtube.com/watch?v=Dl1cy_VxQ6U&feature=related
 
Značně složitější, ale s velmi pěkným výsledkem je tento postup:  http://www.youtube.com/watch?v=RLFBhCOVx4E   Je zde mimo jiné dobře vidět i stříhání postupné delší ofiny.
 
Jo, a pro pomoc s rovným zastřižením dlouhých vlasů jsem objevila docela dobrou fintu zase tady:
Mimochodem, té slečně korzet neskutečně sekne, nezdá se vám?
 
 

18 komentářů:

  1. Vida, to jsou dobré zprávy. Můžu prozradit jinou fintu, pokud někomu k něčemu bude: půjčil jsem si strojek na psy, aby mi maminka mohla ostříhat vlasy (na půl centimetru, což je zjara praktické), ale maminka se bála, že mi pokazí účes. Tak jsem vzal nůžky na papír a ostříhal si vlasy jak to šlo – zuby jak na Hladové zdi (i když u Lucinky jsem si představil zuby ty v puse), čímž jsem maminku přiměl, aby se přestala toho stříhání bát, protože už to šlo jen vylepšit. Možná to bude vidět na fotce tady: http://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/533267_10150907617779167_736414222_n.jpg

    "Máš rád bolest? Zkus nosit korzet!" nedávno znovu viděno a Johnny je pořád stejně báječný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cha, Henry, tak finta je fakt rafinovaná!
      Ale připomněla mi, když manžel se rozhodl, že mě jednou překvapí a ostříhá Toma, tehdy ani ne ročního, strojkem. Přišla jsem domů, a z postýlky na mě koukalo úplně holohlavé dítě s obříma očima - v první moment vypadal, jako by ho propustili z dětské onkologie, až se mi srdce sevřelo. Manžel začal totiž stříhat velice odborně, a to přesně v prostřed hlavy. Jen zapomněl nasadit nádstavec... Ale střih se nakonec celkem osvědčil ;-)

      No, a Johnny - nezbývá, než souhlasit.

      Vymazat
    2. My taky zapomněli nástavec. Ale je to přijemné, krátké vlasy - i když bych si pořídil dlouhé, pokud by mi tedy rostly rychle a pokud bych nevypadal s lokýnkami, které se mi hned začnou dělat, úplně hrozně. Ale maminka měla stejnou impresi jako ty, a teď to říkala i Petru F., který si oholil hlavu.

      Piráti jsou jeden z mála filmů (ještě třeba Láska nebeská), které jsem nikdy neviděl dabovaně; asi naštěstí. Ale dívky a ženy mi říkají, že vypadám jako Johnny Depp (eh?).

      Vymazat
    3. To je Henry pěkné, jak jsi mě nenápadně upozornil na psaní slova "nástavec". Včera jsem si nebyla jista a očividně někdy méně je více ;-)

      Hmm, tak to vůbec není špatné přirovnání - vypadat jako Johnny!!! :-)

      Vymazat
    4. A věříš, že to nebylo schválně? Zato nedávno jsem dělal korektury k jedné knize a nechal jsem tam takový překlep, že je to jako pěst na oko.

      No, umím napodobit jeho hlas, ale obličej, to teda nevím...

      Vymazat
    5. Henry, a věříš, že věřím :-) Moje chyba, že když jsem si nebyla jista, nechtělo se mi to dohledat - dobře mi tak :-) Aspoň mám zas v něčem dalším jasno ;-)

      Vymazat
    6. Aha, nástavec! Na chvíli jsem se lekl, že i Ty si myslíš, že vypadám jako Johnny.

      Vymazat
    7. No, vidíš, jsem si teď uvědomila, že jsem nenapsala celý komentář :-) Napodobit hlas a mít k tomu i obličej - to by mohla být vražedná kombinace :-)

      Vymazat
    8. Jojo, komplimentu se člověk nedočká...

      Vymazat
    9. No jo, život, znáš to... ;)

      Vymazat
  2. Nominku, hned jsem si tvoje odkazy stáhla, a zaslala dcerám! Já také tak nerada chodím ke kadeřníkovi, že skoro nikdy to není podle mého gusta. Takže díky za návody. A i za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elizo, taky děkuji za návštěvu. Je fajn sledovat, jak se pomalu kontakty z Bloguje začínají vzájemně na blozích objevovat a propojovat :-)

      Ty střihy, jestli mají dcery dlouhé vlasy, tak mi to fakt přijde fajn. Do krátkých bych se pustit bála, tam se to hůř napravuje :-)

      Vymazat
  3. zrovna před týdnem jsem seděla v kadeřnictví a myslela, jsem na to, že se budou nabírat nový kadeřnice a úplně jsem si vzpomněla na Tebe a tvoje "konečky" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elo - správně utrefené "konečky" jsou základ! :-) Ale na tu diskuzi u minulých vlaso-stesků si taky pamatuji a uznávám, určitě existují i výjimky - jen já se chodím se svým strachem z kadeřnic tak minimálně stříhat, že zřejmě pravděpodnostně na ně nemám šanci narazit :-)

      I když, abych jim nekřivdila, než jsem našla tady ty návody a poprvé "jen" zarovnávala ty dlouhé a hodně vlnité vlasy Lucce, tak jsem se u toho pěkně orosila - ona to zas až tak sranda bez nějakých těch fint není, to uznávám :-)

      Vymazat
  4. Myslím, že když má člověk pěkné vlasy, tak to furt vypadá dobře, i když kadeřnici "ujede" ruka. Návody vypadají dobře, ale já to asi nevyužiju, páč mi vlasy na takovou délku nikdy nenarostou, abych polovinu copu ufikla, a pořád ještě měla háro viset do poloviny zad. Silvinku má vlasy kousek přes ramena, a už vyskakuje, že si je jde nechat ostříhat na krátko, bo jsou prej "moc těžké". Nechápu!! 8-O

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, ale to netřeba stříhat tak radikálně :-) Já si tím třeba jen dorovnala ten střih od kadeřnice (tak 5-7 cm).

    Spíš mě pobavilo, jak jsem poprvé natrefila na to zastřihávání těch hooodně dlouhých vlasů, tak jsem čekala po těch předchozích střizích ooobří šmik - a ona tam vzala jen takový kousíček :-)

    Neříkej, že Silvinka už ty své nádherné vlasy zkrátila. Pořád vidím ten povedený cop ala rybí kost ... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. No, já se přiznám bez mučení, že jsem zkoukla jen to první video a kousek korzetu. Cha, Silvinka rybí kost už dávno nemá. Od té doby jí to dorostlo zase skoro po zadek, tak si to nechala odstřihnout a poslala to už podruhé na paruky pro lidi po chemoterapii... a ne, ještě si to nedala ostříhat, ale moc ji to láká, tak jsem jí říkala, že by mohla zkusit tuhlectu tebou propagovanou metodu, bo kadeřnice stojí hromadu peněz, hlavně, jak se jedná o ženské vlasy. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak ať to třeba zkusí na kousku, ustřihnout víc se dá pak dodatečně vždycky. ;-) A klobouk dolů, ty její vlasy někoho teda fakt potěší, má je moc pěkné!

      Vymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.