úterý 29. září 2009

Odkazy

Seznam vás, co čtu jak ďas

Protože se mi nepodařilo přidat oblíbené do boční lišty bloguje (a navíc by toho bylo příliš), tak to řeším tímto způsobem. Dneska jen pár, postupně další...

No, doplňovat budu asi dost dlouho, zvláště ty aktivní odkazy. To si tak kliknu, začtu se a půlhodinka v trapu. Tento článek mě zřejmě nějakou dobu zabaví...

  

Speciální pozice pro:

Kashiku a Kainis - ony vědí proč :-)

   

Žádný zmatek, zde klub matek:

Bára (první anonymní blog, na který jsem klikla), squire (básničku mi zatím moc lidí nesložilo), manželka (dobře a zajímavě píše), horstova matka (zde se vracím v čase), duna (držím palce), tina (bezvadné popovídání pod blogem), cheorchia (ta se s ničím nepáře), nigeria (taky zajímavosti multikult., ráznější než manželka), spoon, Gleep, klupi, Maya, Abu, Lucka (né z města, úžasné)

  

Prostě pohodové blogy:

Gomba, haston, Henry Psanec, přítelkyněLorrain, Janna, ratka, kutil, jarmilka, horalka, buteo, zuzi, děda lebeda, Oby, kamilic, EverlanchLenka povídá, Raven,

  

Spešl styl psaní:

divnej brouk, lobo , baryk v kocce, enimen, kowakova a katchaba (taky matky), thegen z Brna, ostravak ostravski (toho teda knižně), johnny, chinin, @Teo (krom jiného skvěle tráví vánoce), HuMorous, Kantor dědinsky

  

Tam taky zabrousím:

yfča, ostrovanka, mordemy, Fiksupojka, Mod., prisoner (zajímavá fota a videa), Mirka L., Sneczech, Sejra (s máslem), kiz, sabina, lokutus, otecdvojcat, sibelius

Držím palce:

hubený, nekuřák, PJ (už neblogující), všechno je relativní

  

Jo, a kategorie jsou fakt volné. U některých těžko zařadit - zda třeba do spolku matek, nebo pohodových atd... Tak se když tak nečilte, jo?

 

17 komentářů:

  1. děkuje krásně, ale musí v zájmu party Psanců upozornit, že se píší s \"P\".

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc, Nomi. Zařazení v pohodových mi naprosto vyhovuje. ;o)

    Čéče, Henry Psanče, nevyskakuj, i tobě se vloudil překlep. ;o)))

    OdpovědětVymazat
  3. to jsem ráda, že se u mě někomu líbí :o))
    já už taky od určité doby neaktualizuji odkazy na hlavní stránce mého blogu... to se prostě nedá :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Henry, díky za upozornění, já jsem to včera bouchala tak nějak po paměti. Mimochodem, zrovna u Tebe jsem se večer déle zasekla, ty nové články mi nějak utekly...
    Zrovna jarmilku jsem zas pro změnu napsala s velkým J...

    Přivítám jakékoli nahlášení překlepů a zároveň se tímto rovnou všem takto překlepnutých omlouvám :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Oby, promiň, překlep tam není - zřejmě tě vyvedlo z konceptu to, že jsem proti svým zvyklostem použil nadpis.

    OdpovědětVymazat
  6. Henry, hluboce se omlouvám. Z konceptu mne vykolejilo i to, žes použil třetí osobu místo první a pak zejména to, že byly 2 hodiny po púlnoci (to není překlep). ;o)

    OdpovědětVymazat
  7. Jejda, tolik vykolejování v noci... Příště si musím dát na psaní Psanců větší pozor :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ano - ostatně vůdce Psanců Jirka je přeci postrach rodiny!

    OdpovědětVymazat
  9. Henry, tak si myslím, že jsem to asi kdysi nečetla, nebo max. jeden díl (něco mi to říká - leč vzpomenout si nemohu). Jak jsem si našla na netu ukázku, mohlo by to být dobré. Anglický humor můžu. Budu mít tipa na knížku pro Tomíka :-)
    Jinak jsem zvědavá, co bude říkat na ten Mluvící balík. Mi se to kdysi dost hodně líbilo...

    OdpovědětVymazat
  10. Jen takový upřesňující dotaz - nedělal si ten Jirka náhodou nějaké lékořicové pití? Možná se mi to plete s něčím jiným...

    OdpovědětVymazat
  11. Ano, dělal. Rozpouštěl lékořici ve vodě. Ostatní Psanci jsou Zrzker, Henry a Douglas. Po Henrym mám přezdívku. Pokud nechceš shánět ten desetidílný výbor z BB Artu, první český výbor (Jirka postrach rodiny) ti rád věnuju.

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, Henry, to je moc milá nabídka - děkuji :-)

    Je fakt, že jsem tu knížku kdysi hooodně dávno četla a moc se mi líbila - ale v hlavě mi, nevím proč, zůstala jen ta lékořice rozpouštěná ve vodě... :-)))

    OdpovědětVymazat
  13. Rádo se stalo. Napiš mi do mejlu, prosím, dohodneme to, ano?

    OdpovědětVymazat
  14. :oD
    Diky za presnou diagnozu,zarazeni plne vyhovuje!
    a jdu...JDU SI TE DAT NA SEZNAM!

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za rešerši. Když mám čas, zkouším klikat tvým výběrem...

    OdpovědětVymazat
  16. Cheo - jo, máš fakt řízný styl (co se moc dobře čte) :-)

    Kutile - aj ja :-)

    Henry - i mistr Psanec se někdy překlepne :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.