neděle 29. července 2012

Byla jsem v rovnováze.


Krátkou dobu. Pak to bylo samé nahoru – a dolů – a nahoru – a dolů...


Tentokrát se kupodivu nejednalo o životní vzestupy a pády.
Ona ta houpačka, na rozdíl od přeneseného slova smyslu, je docela příjemná kratochvíle.
Až na ty koňáry, co mi děti dělaly (poctivě, abych nebyla náhodou o tento skvělý zážitek ochuzena). Ještě teď mě bolí zadek!

A když už zmiňuji onu sedací část těla, asi většina z vás zná ty různé reklamy u silnic, kterým právě ona nahá či polonahá zadnice, ženská, vévodí.
Prý jsou tyto typy reklam nejméně kreativní, ale zato nejvíce účinné. Nevím sice, jak vysoká je účinnost propagace daného výrobku, ale všimne si jich vážně téměř každý.
Ke mně se v nedávné době dostaly dvě zcela rozdílné reakce:
„Hmmm, to je dobrééé, mmm...“
„Jééé, fůůůj, nahatý zadek!“ (hahaha, chichichi)
Asi nebude docela těžké uhodnout, kterou větu pronesl kolega z práce a kterou pětiletá dcera.

A jak reagujete na tyto billboardy vy?  




12 komentářů:

  1. Holé zadky tady na billboardech moc vidět nejsou. Před časem časem jsem cestou vlakem do Toronta zahlídla na jedné reklamní tabuli puntíkaté trenýrky. Bylo to docela trefné - reklama na kasíno. Asi upozorňovali, aby se lidi nenechali obehrát i o trencle. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oby, tak puntíkaté trenýrky, to by byla docela změna po všech těch tangách :-)

      ad komenty - tak před chvílí se mi u tebe nepodařilo komentovat a představ si, že teď ani u mě... Člověk je pár dní off-line a pak se s ním počítač už ani nebaví... chm!

      Vymazat
  2. Chachá, pc se na tebe urazil, že ses s ním už dlouho nemazlila.Jsem si vzpomněla, jak jsem musela omejvat můj počítač, když mi ségra na skypu nenápadně naznačila, že blbě vypadám. Máme ty naše virtuální krámy jakési přecitlivělé. :-D No, a ještě bych si tipla, že "Jééé, fůůůj, nahatý zadek!" asi neřekl kolega z práce. Vyhrála jsem ? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmarjá, Oby, nestraš, to by se ten PC už choval pomalu jako naše Lucka :-)

      Jo, bingo! Jsi absolutní vítěz v soutěžní otázce ;-)

      Vymazat
  3. Sex v reklamě už neprodává ...
    To bylo v dobách kdy erotika byla nedostupné a drahé zboží.
    Ale dnes ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky si myslím, že neprodává - neb sice si této reklamy všimne každý (chlapi - ti si málem krk vykroutí, děti se smějí nahatému zadku, ženské závidí modelce výstavní prdelku a puritáni mouhou směle brblat), tak málokdo ví, na co vlastně byla. :-)

      Vymazat
  4. Naše děti tomu říkají "tanečnice prdelnice". Svého času počítaly na dlouhých cestách jak tanečnice tak Paroubky. Už ani nevím, kdo vyhrál. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, tak svého času před volbama musely být "tanečnice prdelnice" bezkonkurenčně převálcovány... (alespoň, co si tak vybavuji) ;-)
    Ovšem, příjemnější pohled je jednoznačně na ty holky ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. u nás jsou na billboardech prodavačky z pily, který si fotí majitel sám a to se ráda podívám ;-) jinak to moc nevnímám, hlavně teda proto, že nikam moc daleko nejezdim a moc jich nepotkávám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elo, tak to může být docela zajímavé zpestření od všech těch komerčních "umů" :-)

      Mě ty hanbaté reklamy některé docela i baví, když mají vtipný kontext - třeba "Okna za půlku" a u toho pěkný zadeček :-)
      Nebo "Vše se točí kolem železa" - a u toho striptérka omotaná kolem tyče...

      Vymazat
  7. Jé, já mám štěstí, že chodím jen nad ulici do lesa: billboard jsem viděl snad před dvěma roky, když jsme u něj v noci s maminkou fotili křižáky.

    Nominku, moc Tě pozdravuju a dávám na vědomí, že už mi funguje blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Henry, díky za pozdrav i za info o novém blogu. Ať se Ti tam dobře píše! :-)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.