úterý 21. února 2023

Nenápadný nápadník - 2


Napadena nápady bývám často za volantem, nezřídka ve frontách na křižovatkách...      


Zde se zrodilo i toto Životní moudro:   

V dopravní zácpě
je lepší trpět zácpou
než být postižen průjmem.


-----

Mezi další auto(s)myšlenky pak patří - Životní cyklus předsevzetí

Početí:
28. prosince

Asi by to chtělo
zkultivovat tělo.

Zrození:
1. ledna

Začnu více sportovat 
a přestanu se ládovat! 

Zánik:
11. ledna 

Při sledování sportu 
chutě vkládám do rtů 
pořádný kus  dortu... 


...a posléze koloběh tento pokračuje libovolný počet let, liše se pouze v délce životaschopnosti jednotlivých předsevzetí. Ti největší stařešinové se mohou (pravda zřídka) dožít až počátku února.


-----

Na předchozí nápad pak nenásilně následuje dumání o Životní symbióze:


Ve vztahu je důležitá důvěra.
Zvláště ve vztahu, ve kterém sdílíte i lednici.
Mohu si v tomto směru gratulovat.
Zatímco kolega, nefalšovaný masožrout, nemusí mít strach o svou dršťkovou polívku, já, mlsal v okolí největší, mohu klidně spát, neb ztrestání sladkého zahuštěného mléka* zůstane plně v mé kompetenci. 
 
Někdo máš holt štěstí, že natrefí na ten správný protějšek...


*  To poslední Salko sice zdárně přežilo prosincové riziko stát se vaječným koňakem, ale životní cyklus předsevzetí jej nevratně doběhl...  (RIP - 11/1/2023)  Mělo se holt za tu dršťkovou polívku lépe schovat.


-----

Mimochodem, ta  AI opravdu nezahálí
Jen co jsem si do konceptů poznačila slovo "zácpa", neúnavně mě zásobuje reklamami na projímadla.  :-)   

22 komentářů:

  1. Nominku, zasmála jsem se. Životní moudra .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že zápisek splnil účel. :-)
      Po tom minulém jsem potřebovala taky trochu odlehčení.

      Vymazat
  2. Salko!
    Běžím do spižírny.
    Ostatní až poté.
    Proti průjmu je nejlepší čekuláda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ještěže tu konzumaci čokolády neflákám :-) Tohle byl problém jen čistě teoreticky dumací - v zácpě na křižovatce mi to naskákalo do hlavy.

      Salko - Jesenka - Piknik či Pikao. To jsou mé mlsací achilovky, které prostě nemůžu mít ve volně přístupné zásobě :-)

      Vymazat
  3. Doplnil bych fázi Těhotenství - 30.12.:
    Vrátím dva svetry
    vyměním za tretry.
    Po Vánocích jsou v akci
    nikdo je nekupuje jaksi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. To jo :-)

      Ovšem nákup sportovní obuvi není radno uspěchat:
      Nevhodné tenisky - zničí vám menisky :-)

      Vymazat
  4. :-D To je pěkné. Už několik let si předsevzetí nedávám; moc dobře vím, že brzo se po nich slehne zem. Pod vánočním stromem jsme na popud dcery našli brusle a průkazku do fitka a bruslit jsme se vypravili dvakrát (syn tedy jen jednou, druhýkrát, co jsme šly, musel do práce) a fitko nás zatím pořád marně vyhlíží. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Oby, přesně tak většinou ta předsevzetí dopadají. Taky si je už pár let nedávám.

      Pouze mě při čekání na zelenou napadlo, kolik lidí "sportuje" u televize zatímco u toho něco pojídá - no, a takto se to pak vyvinulo :-)

      Vymazat
  5. Naprosto souhlasím s tím, že sdílení lednice je řádově snadnější, když má každý v oblibě něco jiného. Já například vím, že moje milované houby v octě bez mého přičinění z lednice opravdu nezmizí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo. To není, jako když se potomci hádají o jogurt, který zrovna oba chtějí a už je jen jeden poslední...

      Mě vždy pobaví ta kolegova starost, abych mu tu skvělou dršťkovou polívku nesnědla - jakoby mě něco takového při zdravých smyslech kdy napadlo :-)
      A ty houby v octě by u mě taky byly v bezpečí :-)

      Vymazat
  6. Ani sama sebe clovek slibem nezarmouti..

    OdpovědětVymazat
  7. Mým letošním předsevzetím jsem s radostí zamávala a s láskou se mazlím s čokoládou a sklenkou vína :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, pohoda především. Už tak je stresu všude víc než dost, proč si jej ještě těmi předsevzetími zvyšovat...:-)

      Vymazat
  8. Fredy Kruger

    Bobb Wolemann, - dědek je zkažený,
    on stále by měl chuť na ženy !
    .... muž nenápadným jest nápadníkem !


    .... gatě má staženy pod pupíkem,
    někdy má spadlé až pod kolena,
    trenýrky žádné, Bobb Wolemann nemá !
    též tričko nemá ! ( jej má na ,,háku,, ! )
    ....... je zahalen pouze v baloňáku,
    stojí, ( nikterak nápadně )
    nu a když kolem žena jde,

    .... rozhalí baloňák, vybafne !!

    " Někdo jde !"
    ... dědek se ve křoví schoval
    Jdou baby : Mourkowa, Wondratschkowa,

    Bobb Wolemann skočil ! zařval : "BAF !!"
    a každou z nich, popadnul za rukáv !

    Vykřikly baby : " Vo co deee ?

    .... marně děd šeptá si : " Ať to de !!"
    Plášť rozhalen !
    Nikde se ničeho nehne !
    " Toť Faunovo poslední odpoledne !
    stále jsem myslel, že na to mám !"
    chrochtá si k sobě Bobb Wolemann

    Dvě baby byvší ve naději
    jsou rozčileny !
    ... a odcházejí !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby Bobb sportoval jako v lize,
      a ne jen v sedě u televize,
      nepřišla by krize...
      ...
      a mohl na tom být jako děda v tomto vtipu:

      U soudu: "Obžalovaný, uvědomujete si, že vás žaluje 45 žen o určení otcovství?"
      - "Ano, pane soudce..."
      "A kolik vám je proboha let?"
      - "Devadesát."
      "Jak jste to ve vašem požehnaném věku mohl zvládnout?"
      - "No, mám kolo..."

      Vymazat
  9. Fredy Kruger

    ... dědek si šeptá :
    " Prokleji ho !"
    ( když slyší jak báby drbají ho ! )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ještě aby ho nedrbaly. Měl štěstí, že jej rovnou něčím nemajzly...

      Vymazat
  10. Podle inspirativních situací to vypadá, že kdybys byla taxikářkou, napíšeš romány :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši, tak s přihlédnutím k mému vztahu k řízení, je tento komentář vtipný duplicitně :-)

      Ale obecně věřím, že taxikáři mají dost pestrých zážitků. Kdysi jsem četla knížku české taxikářky v zahraničí - Ivy Pekárkové - a že toho zažila.
      A před pár lety jsem natrefila na články tuším pražského taxikáře, bylo to velice čtivé - jen zde už si nevzpomenu, o koho šlo.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.