středa 1. července 2009

Kdo hledá... Najde?

 

Možná se vám někdy stane, že byste potřebovali trošku toho štěstí. Někdo to nechá náhodě, někdo ne...

 

Někteří lidé, zvláště ženského pohlaví, se štěstí snaží trošičku popostrčit.

Hledají čtyřlístky.

 

Taková hledačka čtyřlístků má za sebou většinou tvrdý trénink z dob raného mládí. To jich cestou ze školy nosila domů celé trsy. V období po Černobylu navíc docela slušný počet pětilístků a šestilístků...

 

Poznáte ji většinou podle toho, že vás mine osoba s mírně skloněnou hlavou a pohledem zabodnutým do jeteliny. Zdá se, že ostatní okolí nevnímá... No, nevnímá... Je to tak. Rentgenovým zrakem prohlíží zástupy trojlístků.

 

Pravá, průměrně vycvičená, hledačka, je schopna najít čtyřlístek nejen během procházky s dětmi, ale třeba i cestou na tramvaj...

Ale pozor! Ne vždy.

 

Někdy se stane, že třeba i pár let nenajde ani jeden. Asi proto, že je zrovna smutná, zadumaná a nevidí je? Nebo prostě čtyřlístky některá léta nerostou...?

Ať je to tak nebo tak, když se jí po delší době podaří čtyřlístek nalézt, má nefalšovanou radost.

A víru! Věří, že bude líp...

 

Tak jí to nebudeme brát, jo?

 

A víte co? Ona vám taky nějaké nechá. Už dávno netrhá všechny, které najde.

Nechce všechno štěstí jen pro sebe...

 

12 komentářů:

  1. :-)) Taky občas zabodnu oči do jeteliny, když venčím Tedíka. Letos jsem už jeden našla. A možná díky němu teď chroupu rumový pralinky.
    Děkujuuuuu!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kainis, tys taky hledačka :-)
    To je dobré postižení, co? Já našla letos už pár. První v dubnu, po třech letech... A měla jsem neskutečnou radost! Co když to fakt funguje..... (lehce přemýšlivý smajlík, který prostě doufá, že jo)

    OdpovědětVymazat
  3. čtyřlístky a vícelístky jsou vzácnější, ale mně se líbí i trojlístky, dokonce víc než když je těch lístků sudý počet. ovšem pro štěstí - jedině čtyřlístek!

    OdpovědětVymazat
  4. Hastone, a co teprve dvojlístky. Ty taky běžně nenajdeš. S těmi zas machruje můj synek :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. přiznám se, že o dvojlístcích jsem ještě ani neslyšel... to opravdu existuje?
    to je pak jenom poloviční štěstí...

    OdpovědětVymazat
  6. hastone - no existuje, ale nesmíš se jako dívat, když je synek vyrábí :-)))
    Ale v moudrých knihách se o nich nejspíš nezmiňují...

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásný článek.

    Včera jsem si fotil trávu, když přišel retriver a označkoval ji, takže z toho bylo toto:
    http://sphotos.ak.fbcdn.net...n.jpg

    Krásný víkend přeju!!

    OdpovědětVymazat
  8. Čtyřlístek jsem dávno žádnej nenašla. Zato jsem si dnes vzala ty červené kuličky. ;o) Silvie nebyla spokojená, že pořád nosím stejné náušnice (jakési zirkonové či co), tak jsem nahodila modernu. Jenže pak zas kritizovala, že si musím sepnout vlasy nahoru, jinak to prej není pořádně vidět. Asi si půjdu najít čtyřlístek, až se vyspím. ;o)))

    OdpovědětVymazat
  9. [9] Henry, ono to totiž tak fakt funguje. Aspoň teda u mě :-) Včera jsem z toho nálezu měla vážně ohromnou radost...

    OdpovědětVymazat
  10. [10] Oby, jasně, to chce změnu. Náušky je třeba střídat! Ale s těmi vlasy to mám stejné, taky některé skoro nenosím, protože nejlíp vypadají ve vyčesaných vlasech - a to zas Lucka na mě nerada... Tak si říkám, těm dětem se člověk fakt nezavděčí... :-)

    Jasně, hledej - čtyřlístků není nikdy dost! Jen bacha na ty \"uražené\", ty se musí hledat dost obtížně :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.