středa 11. srpna 2010

Morče a kabely -

spojení v ... 

... pondělí

nefunguje jak se sluší.

Kdo z vás asi průběh tuší?

  

---

Mlsné jedno morče naše

pojedlo snad vtipné kaše,

že najednou cupuje tu

vodič-kabel k internetu.

A není to žádná tetka,

telefon přibrala hnedka...

 

Víte vůbec co to je?

Býti doma bez spoje...?!

Chtíc to morče zadusit,

musím se však pokusit

sehnat kabel nový

telefo-netový.

 

Řeknu vám, však je to fuška,

ač šikovná su děvuška,

od ďábla k čertu, od čerta k ďáblu

lítám jak hadr kvůlivá káblu.

Tam kde měli kabely,

koncovky zas chyběly...

 

No, co budu povídat!

Zapojen je nový drát.

A naše morčata,

chlupatá, vysmátá -

papáníčka v kleci plno,

doplněno zrní, seno,

mají přece trávu žrát...

A ne tele-netovat!

 

27 komentářů:

  1. :-D krásný :-)) taky jsme byli v pátek bez netu, Podnikatel prodal router co jsme měli doma nějakýmu klientovi a když konečně koupil novej, tak mu Netopejrka přežrala adaptér :-) a jen tak mimochodem vzala i prodlužku.. čeká mě cín a pájka

    OdpovědětVymazat
  2. [1] přítelko, tak nebudeš věřit, ale přesně pomyšlení na to, že ta vaše Netopejrka páchá určitě větší škody (když je větší), mě lehce škodolibě uklidňovalo :-)
    Ale zas né že bych vám to přála, to nééé!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, měli jsme doma křečka. Křeček sežral dobrejch pět cenťáků drátu od telefonu...

    OdpovědětVymazat
  4. já mám připojení \"přes éter\", takže žádná myš nemá šanci, ani kdybych nějakou dobrovolně ubytoval:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ti nepřeji. Tak to dopadne, když si morče chce zatelefonovvat. ;-) Jsi kádr, když to dokážeš brát tak s nadhledem!

    OdpovědětVymazat
  6. nominku věř že páchá mnohem větší škody :-)) nějakej obyčejnej kabel už nás nerozhodí, ale pořád si nemůžem zvyknout, když žere ty nevyměnitelný jako od myčky a tak :-)

    OdpovědětVymazat
  7. [3] Cirrat - taky nějaký snaživec, co? Že oni jsou prostě tak technicky zaměření... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. [4] hastone, tak my zatím měli pár let vše přes O, ale jak jsem tam šla včera pro dráty (že prý mají, tak jsem vystála frontu - a to najednou neměli) a chtěla jsem tam při jednom něco s nimi vyřešit - tak mě tak vytočili, že jsem hned včera vyměnila operátora a budeme to mít od září taky přes wifi...

    OdpovědětVymazat
  9. [5] Jirko, nebrat věci s nadhledem, tak bych zřejmě musela páchat kruté násilí na bližních - a to se mi jako pacifistce celkem nechce, tak v podstatě nic jiného nezbývá... :-)

    To morče za to ani nemůže. To spíš ta jeho panička: \"A Luci, né že Ti zas to morče uteče. Když jí vyndáš z klece, tak si ji musíš hlídat, jasné?!\"
    \"Neboj mami, neuteše.\"
    ...
    2-5 minut
    ...
    \"Mamíííí, mi uteklo moršááátkooo...\"

    OdpovědětVymazat
  10. [6] přítelko, to nebyl OBYČEJNÝ kabel. Víš jaká to byla fuška ho sehnat? :-))

    Ale tu myčku nezávidím. Asi to nejak znepřístupnit? Nebo mi včera spousta dobrých duší radila nějaké lišty či kryty na kabely...

    OdpovědětVymazat
  11. Bráchovic mají králíka - temu se jenom vousky třepaly, když uviděl kábl. A překusoval zásadně ten zapojený, volně ležící ho nezajímal. Dělal to odborně, napřed jednu fázi, potom druhou fázi, nakonec zem.

    Ale to je ještě všechno v pořádku. Myslím tím že doma zjistíš škodu, koupíš kábl, vyprášíš křečka... pohoda. Ale známí parkovali auto na ulici, v noci přišla kuna, zachutnala jí kabeláž na spodu automobilu... odnesla to hadička od brzdové kapaliny... ráno známí nasedli do auta, rozjeli se po ulici z kopečka a málem se zabili.

    OdpovědětVymazat
  12. měli jsme domácího králíčka a dodnes po něm máme na různých kabelech stopy. Ale i já musím obdivovat správný nadhled a náhled ...

    OdpovědětVymazat
  13. my máme zalištovaný skoro všechno, ložnice je takovej malej protikráličí kryt, do půl metru nad zemí nemáme nic a všechny kabely schovaný, ale tu kuchyn jsem neuhlídala no :-)

    OdpovědětVymazat
  14. [12] squire, tak to byl vyloženě odborně vyškolený králík elektrikář :-)

    Ale s tou kunou jsem už něco podobného slyšela, asi je těch případů víc, než by člověk řekl. No, hadička od brzdové kapaliny - fakt žádná sranda.
    Zrovna včera mi kolegyně vykládala o známém, co garážoval přes zimu ve stodole a na jaře mohl měnit komplet rozvody... :-/ Kam se na tohle hrabe kabel od netu (byť obtížně sehnatelný)... :-)

    OdpovědětVymazat
  15. [13] NULI, víš že mě včera trochu mrzelo, že mi v té prodejně ty rozkousané kabely vyhodili? Jsem se chtěla hecnout a hodit sem fotku. Ale dívali se na mě jak na nesvéprávnu, když jsem se po nich pídila... :-)

    No, nadhled, ten mi třeba zrovna včera došel v té prodejně O2, tam jsem si trochu upustila páru :-))

    OdpovědětVymazat
  16. [14] přítelko, zas to máš ale dobrý trénink na Čudlovo případné řádění a Netopejrka Ti tak vlastně nezištně pomáhá odhalovat kritická místa v bytě :-)

    OdpovědětVymazat
  17. jestli čudel bude taky žrát prostěradla, tak je zmlátim oba :-))

    OdpovědětVymazat
  18. [18] No, u prostěradel se specializují spíš na znečišťování či ožužlávání. Ale kabely zapojenými v elektřině - to takoví Čudlové nepohrdnou... :-)))

    OdpovědětVymazat
  19. nejvíc se mi líbilo:
    \"od ďábla k čertu, od čerta k ďáblu
    lítám jak hadr kvůlivá káblu.\"

    Dost se divím, že naše pesa nehryže kabely - má jich tu na výběr do alelujá. Ale možná to bude tím, že se specializuje převážně na ponožky, kalhotky a fixy. ;o)))

    OdpovědětVymazat
  20. [20] Oby, tož tady z toho veršíku mám taky radost - obzvláště poté, co už jak hadr nelítám... :-)

    No chápej, nemůžou být všichni elektrikáři. Nějaká zdatná krejčová je taky přece potřebná! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. mají kabel rádi ...
    Nenaděláš nic ...

    OdpovědětVymazat
  22. Moc hezká básnička. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Na chalupě nám kabel od televize přehryzala myš. Dnes jsem psovi nabízel kabel k počítači, a nechtěl. Morčata tendenci hryzat kabely neměla.

    OdpovědětVymazat
  24. [23] Wien, se mi prostě nechtěly psát celé věty (přepadla mě lenora, ta proradná potvora) :-)

    OdpovědětVymazat
  25. [22] Jake, rádi ho mít můžou, ale nelikvidovat! :-))

    OdpovědětVymazat
  26. [23] Henry, jak píše Oby, tak je psí žrádlo spíš spodní prádlo, eventuálně výtvarné potřeby :-)

    Jen ta Lucčina je přes tu elektroniku...
    Tomíkova po kabelech nejede (to je ta, co leze na rameno). Vzhledem k tomu, že ani ty Tvé nešly po drátech a rády vegetily na rameni - rýsuje se tu možná zajímavý zoologický objev :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.