sobota 7. srpna 2010

Močopudně

či deštivě? 

Balancuji na židli a dělám inventuru horního patra spižky - „Jé, tady jsou ještě lentilky?", divím se, jak mému ostřížímu zraku mohla nějaká sladkost nepozorovaně uniknout...

 

„Chčije!" ozve se pode mnou.

Kouknu ven - a neprší.  Jo, ahá, to asi znamená požadavek.

 

„A kolik?" táži se, smířena s nutností podělit se o kořist.

„Moč!!"

 

No, hlavně, že si rozumíme. Pro nočník se ani neobtěžuji...

 

 

-----

To mi mimochodem připomnělo jeden starý vtip:

 

Dědeček má žízeň, popadne láhev se žlutou limčou a chce se napít.

„Dědooo, ale to je MOOOČ!" volá zděšeně babička...

„Moč nebo málo, vypiju to fšecko!" nedá se zastrašit pijan dědeček...

 

24 komentářů:

  1. To je krásný článek!

    Sice jsem chvíli dekódoval to \"Chčije\", ale tím líp potom. Milan Lasica říkává, že na fotkách z různých večírků vypadají lidé se skleničkami šampaňského jak v čekárně u urologa.

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem zase luštila moč.... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nesmíš prostě své nálezy komentovat nahlas!:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, nebejt komentu Mod. tak bych nezabrala :-) Skvělý, Henry, fakt dík :-) Má averze vůči večírkům ještě vzrostla...

    OdpovědětVymazat
  5. [4] No, já zažil večírek jen jediný, pořádaný Ministerstvem kultury, a tam to bylo naštěstí bohémštější. A ani jsem neměl smoking:
    http://www.fismeister.eu...2005.jpg

    OdpovědětVymazat
  6. [1] Henry, navyklá na \"Na samotě u lesa\" jsem musela dekódovat taky... :-)

    Ta čekárna u urologa - to nemá chybu! :-))

    OdpovědětVymazat
  7. [3] Abu, v první nebo druhé části? :-))

    OdpovědětVymazat
  8. [2] Mod., to mi došlo až posléze, bohužel... :-))

    OdpovědětVymazat
  9. [4] Cirrat, očividně jako mladší kousek zatím netrpíváš samomluvou :-))

    Ale fakt je, že jsem tam to \"nahlas\" chtěla strčit, a pak jsem na to zapomněla. Teď už se mi znova přihlašovat nechce, někdy příště to možná doopravím :-)

    OdpovědětVymazat
  10. [5] Henry, tak to muselo být pohodové :-)

    Já na večírku nebyla, ani nepamatuji... Nebo, vlastně, pamatuji si jen nějaký pracovní, a to zas není nic extra, aby to stálo za oprašování paměti... :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja, znalec cestiny a nekolika dialektu ;o))), jsem nemusela dekodovat nic ve clanku, ale uvizla jsem \"Na samote u lesa\"! ;o)))

    Tak o kolik jsi prisla? Chtela to fifty/fifty? ;o)

    OdpovědětVymazat
  12. [11] Oby, zrovna v tom prvním komentu od limy to je: http://www.csfd.cz...samote-u-lesa/

    Ohledně dělení mi paměť neslouží, tak lze předpokládat, že to pro mě byla záležitost lehce traumatizující :-))


    Jo, prostě antispam Lucku přesně odhadl, ona chce všeho MOC! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Kemr byl senzacni!! ;o)

    Ehm, asi takhle: Pokud utrpis trauma i z deleni lentilek, neradim Ti objednat si u meho podnikatele uprimny nazor o vzhledu, nejsi-li druha Jessica Alba. To by bylo riziko na Tvy triko a ani nezbytne protitraumaticke pojisteni by ti asi nepomohlo. ;o)))

    [15] Diky za odkaz, mrknu na to, az tu bude vice klid. ;o)

    OdpovědětVymazat
  14. Mimo téma - neví některá z přítomných maminek, co je to \"rostoucí židle\", prosím?

    OdpovědětVymazat
  15. Henry, to by měla být židle, která se dá nastavovat postupně, jak dítě roste.
    Např. toto:
    http://www.nunynek.cz...eZwodzBJz4w

    OdpovědětVymazat
  16. Aha, moc děkuju! Myslel jsem, že se dá zasadit...

    OdpovědětVymazat
  17. tak zaplať pánbůh, že to byl požadavek ne lentilky a ne sprostá mluva :o))

    OdpovědětVymazat
  18. nám se podařilo na skříni vzadu najít při malování asi stoleté vánoční cukroví :-).

    OdpovědětVymazat
  19. [19] Henry,to by vůbec nebylo špatné, zasadit nějakou třísku a vypěstovat si židličku ... a nejen to... :-))

    Ale název té židle je fakt trochu matoucí... :-)

    OdpovědětVymazat
  20. [20] Jarmilko, tady tohle Kemrovo rčení se tak ujalo, že mi to právě ani divně něpřipadalo... :-))

    OdpovědětVymazat
  21. [21] NULI, a že vám tehdy nechybělo :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.