pátek 27. srpna 2010

Hm, tak Aranka to umí a já ne...

Zatím?

 

Vždycky, už jako malá, jsem opravdu moc chtěla umět hula hop, ale neměla prostě tu obruč k dispozici.

 

 

Takže učební cyklus probíhal asi takto:

Někde jsem to uviděla, chtěla se to naučit, neměla obruč, na chvilku to vypustila z hlavy - časový skok - někde jsem to někde uviděla, chtěla se to naučit, neměla obruč, na chvilku to vypustila z hlavy - časový skok - někde jsem to někde uviděla,chtěla se to naučit, neměla obruč, na chvilku to vypustila z hlavy - časový skok - někde jsem to uviděla ... a tak pořád dokola desítky let.

  

 

Až nastal, zcela najednou a nečekaně, překvapivý zlom.

Dnes mě děti dotáhly do hračkářství, a jak jsem tam tak bloumavě bloudila - dobloudila jsem až k obručím.

 

To bych mohla koupit Lucce... No, Tomík bude chtít určitě taky... A co už, tak si ji prostě koupím i já!

  

 

A je to!

A je to fuška!!!

Totální masakr. JAK SE TO SAKRA DĚLÁ, ať nepadá kruh z těla??!

Fakt netuším.

  

Přiznám se, že nemám  až takové ambice, jako třeba tato šikovná slečna. Docela by mi zatím stačilo vydržet víc než dvě až tři otočky (to je akorát tak doba, než se rukou roztočená obruč pozvolna sesune dolů).

 

 

Teda, jednou se mi jich už dnes podařilo osm. Ale to nikdo neviděl a zopakovat se mi to nepovedlo ani na dvacátý pokus.

 

 

No, nevzdám to. Když už po tom tolik let toužím.

 

 

Jen teda, jestli někdo máte nějakou fintu, radu či grif jak na hula hop - velice bych ji uvítala. (bych pak doma machrovala)

 

 

 

 

Ach ano, ať nezapomenu, na závěr ještě ta Aranka.

 

35 komentářů:

  1. Myslím, že je to podobné, jako osedlat muže na koníčka a krouživými pohyby ho ušukat až do konce.

    Ne omylem s tím má 99 žen ze sta nepřekonatelný problém už při prvním kruhu. :,


    Takže nic svému obětnímu beránkovi neříkej a poctivě každý večer trénuj.
    Dávám ti rok maximálně dva a budeš hodna soutěže Hawai hledá talent. :)
    Navíc pro tebe beránek udělá vše, umývání nádobí ve tři v noci včetně.


    alien

    OdpovědětVymazat
  2. HMMM, tak já asi raději zůstanu u toužení a s Hlasem si zazpívám jen \"Dej nám Pán Bůh kýbl bublin sem\". MMCH: Zde je odkaz na úžasný film o vzniku hula hop: http://www.csfd.cz...m/1607-zaskok/
    Tuším, že je to fikce, ale i tak je to fajn podívaná.

    OdpovědětVymazat
  3. ze stojim nebo, v lepsim pripade, sedim. Obrucova ambice mne neuchvatila a uz se ji to asi nepovede! ;o))) Tobe nominku moc fandim, jenomze ja uz su stara paka... ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. tak s obručí jsem na tom podobně jako ty, ale já už to vzdala! Takže trénuj a ono to třeba půjde :o)

    OdpovědětVymazat
  5. [1] squire, tak tam už myslím zvládnutí hula hop je to nejmenší... :-))
    Ale z You Tube jsem už před hodinou vylezla, zas tak se deptat nechat nemusím, ne :-))

    OdpovědětVymazat
  6. [2] Aliene, aneb dobrá rada nad zlato... Jen se teda přiznám, že ve tři v noci mě zrovna nádobí zajímá absolutně nejmíň... :-)
    Ale oceňuji na Tebe vcelku krátký komentář :-)

    OdpovědětVymazat
  7. [3] Evi, to by mohla být docela solidní relaxačka (dobré obsazení) - a po ní by to určitě šlo jak po másle :-)

    Mimochodem, jak jsem dnes courala na netu, tak hula hop vymyslel snad i autor frisbee (česky - obruč a létající talíř) Docela hravý vynalézač :-)

    OdpovědětVymazat
  8. [4] Oby, náhodou, víš jak se říká - nikdy neříkej nikdy :-) Aspoň teda co jsem tak dnes na netu narazila, pouští se do toho spousta ženských. Povíme si třeba za rok :-)) A co Silvinka, ani ta by se nalákat nedala?

    OdpovědětVymazat
  9. [5] Jarmilko, jaképak vzdávání - Ty teď jen oficiálně nemůžeš :-)

    Ale se tu pochlubím, už se mi to dnes 3x povedlo asi na osm otoček. /zhruba z dvoustovky pokusů/

    A taky začínám být chytrá jak rádio - prolezla jsem diskuze a prý ty obruče z hračkářství jsou moc lehké a jde to s nima špatně. Prodávají se i těžší - a s těma to snad má jít samo nebo co :-))

    OdpovědětVymazat
  10. \"nikdy\"? Přece jasně říkám \"asi\"! ;o)))
    Víš, jak se mi před časem ztratila peněženka s permoškou do posilovny, tož nedávno jsem ji zas našla. Máme se Silvinkou předplacené ještě dvě návštěvy. Že bychom si tam dotáhly obruče a trénovaly? Třeba Tě ještě nakonec trhnem! ;o)

    OdpovědětVymazat
  11. [11] Cha, Oby, ale já budu mít časový náskok :-)) tož tak, s tím trháním :-))

    To je pech, co, najít ztracenou permošku :-))

    OdpovědětVymazat
  12. v tom případě jsem už několik let tušila, že nebudu moct a tak jsem to pro jistotu už nezkoušela :o)))

    OdpovědětVymazat
  13. alien : no , zkusila jsem oboje a ta obruc je daleko tezsi

    OdpovědětVymazat
  14. [12] Nominku, jenomže my budeme kroužit v POSILOVNĚ! To se budem jó sakra snažit, abychom se v očích kolegů svalovců neztrapnily. ;o)))
    Nene, pech to není, právě naopak - holka mi už málem ublížila na těle, když chtěla jít se mnou do posilovny, permoška v čudu a na novou jsem neměla... ;o)

    OdpovědětVymazat
  15. hula hop :-) v obchodě prodávaji strašně lehoučký šmejdy, ale u Dědy máme jednu akurátní a i dneska ji v záchvatu gymnastiky s Gymplačkou (metání hvězd na trávníku a podobně) vytáhneme.. ale fígl žádnej neznám, nepřijde mi to nijak složitý, prostě se jen tak vrtíš a obruč se taky vrtí :-)

    OdpovědětVymazat
  16. [13] Jarmilko, jak rafiované :-)) Ale kdyby sis někdy chtěla splnt dětské přání jako já - tak si kup nějakou těžší a co největší průměr. Jde to, neboj, ale ne hned :-))

    OdpovědětVymazat
  17. [14] Chi, L., Alien očividně hula hop ještě nezkoušel :-))

    OdpovědětVymazat
  18. [15] No, jo, Oby, co si budem povídat, děti moc pro sklerózu rodičů pochopení nemají, o tom žádná :-)) Hlavně, že se našla!

    Jen vám nechci kazit nadšení, ale mi se to teda zásadně povede JEN, když se nikdo nedívá - do posilovny bych se s tím určitě nehnala, tam je ta šance, že se nikdo dívat nebude menší... Ale zas, třeba to u vás bude fungovat přesně naopak a zvládnete to díky tomu hned napoprvé :-)))

    OdpovědětVymazat
  19. [16] Přítelko, máš pravdu, bude to hodně i tou obručí (ó jak krásné mít to na co svést). Jsem si včera objednala těžší, tak jsem zvědavá. Už se to občas i daří - tak šest a osm otoček :-))

    Jinak ty fígly - holt si to musí umět každý odkroutit po svém (zkoušet a zkoušet). Někde radili předkročit jednu nohu - tak to mi nejde ani omylem... Ale už cítím ve vetchých kostech, že to půjde :-))

    OdpovědětVymazat
  20. a víš, že to s tou nohou je asi fakt? sakra já si snad sjedu obruč koupit do tesca a zkusim to, i když momentálně bych se do ní asi nevešla :-)

    OdpovědětVymazat
  21. [21] Chi, myslím, že Tobě bude stačit až nějaká případně třeba od Ježoura :-))

    No, ale já dneska necítím, teda zatraceně cítím, břicho - každičký kousek latentních svalů se bouří :-))

    OdpovědětVymazat
  22. \"Desítky let\"? Maně jsem si vzpomněl na akademický tlustospis \"Dějiny Byzance\".

    OdpovědětVymazat
  23. [23] Chi, Henry, tak to napiš naplno. Jak o sobě začne člověk psát \"v desítkách let\", pozvolna se řadí k historickým vykopávkám :-))

    Ale jo, desítky. Když to vezmu od pěti, tak rovou tři! :-))

    OdpovědětVymazat
  24. Hmm, já byla asi do 14let na obruč přebornice. Díky moderní gymnastice. Jak byl gymnastice konec, obruči taky. Teď jsem ji doma objevila...a člověk to zapomene! už to neumím :/

    OdpovědětVymazat
  25. [25] Míno, ale jestli máš doma tu dobrou gymnastickou a ne toho lehkého plasťáka z hračkářství, tak bys to určitě dala zas! :-)
    Schválně, zkus to a dej vědět, jak to dopadlo. :-) Ale pozor, nevzdávat aspoň prvních pár set pokusů :-))

    OdpovědětVymazat
  26. A nehubne se po tom v pase? Mě to baví a o pár cenťáků míň by bodlo...že by mi lobo ke kolu přikoupil ještě obruč :-)

    OdpovědětVymazat
  27. [27] Ahoj F., vítej zpět po dovolené :-)

    Přísahám, že původní motivace koupě byla jen touha se to naučit! Ale...

    Jak jsem, ve snaze zjistit nějaké fígly, pročítala ty obručové diskuze, tak se tam ženské trumfovaly, kolik která v pase zmenšila kroucením objem. Jako vedlejší účinek to je docela dobré :-)))

    OdpovědětVymazat
  28. Docela velký výběr obručí mají tady:
    http://extraceny.mimishop.cz...0359

    a jednu levnější pak zde:
    http://www.4fit.cz...mic-p-753.html

    Jen teda ty masážní výstupky prý ze začátku dost bolí...

    OdpovědětVymazat
  29. Tak me krouzit ucila opravdova Aranka ze sousedstvi, kdyz mi bylo asi 6, a tak jeste dnes \'vykrouzim\' obruc od kolen na krk a od krku ke kolenum a podobny srandy. zvladnu ale jen jednu obruc. ale je fuska sehnat takovou, kterou se procpu! :DDD

    OdpovědětVymazat
  30. [30] Nz, tak to máš dobré základy :-))
    Od kolen po krk a zpět, to jsem od pátku na netu několikrát obdivovala. Zatím hoooodně vzdálený cíl. I když... Už jsem dvakrát dala přes dvacet otoček (o čemž se mi před nedávnem ani nesnilo) :-))

    No jo, to se nesmíš cpát do těch obručí pro batolata :-))

    Mimochodem, je fajn Tě zas vídat v komentech na blozích (nejen zde, obecně) :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Já mám obruče tři. Gymnastickou a dvě obyč, takové lehké plastové. Ale dřív jsem kroužila se všema naráz, takže to jde určitě i s těma horšíma. :) No a teď jsem to zkoušela zas a došla mi trpělivost, ale snad to časem zase půjde.

    OdpovědětVymazat
  32. [32] No, Míno, smekám - tři naráz, klobouk dolů :-)

    Ale jo, určitě to jít s těmi plasťáky musí, když už i mi se to semo tamo daří :-))
    Jen si říkám, to muselo jít hodně těžko, když ty plastové jsou určitě o dost jiné, než ta gymnastická?

    No jo, ztrácet trpělivost, jestli rovnou začínáš těma třema naráz, tak to se pak nediv :-)))

    OdpovědětVymazat
  33. Ta nejtěžší je prostě nejníž, určitě to jde (šlo). Dřív mi to připadalo snadné..když zvládneš ten trik tak to opravdu snadné je. Jen ta obnova je těžší. :)) Držím (nám) palce.

    OdpovědětVymazat
  34. [34] Míno,
    držím nám všem taky - začnou nás kroužit mraky... ?
    :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.