čtvrtek 12. května 2011

Už netrhám partu.

Partu zdejších čerstvých rodiček...

  

Protože jsem, narozdíl od  spousty mých oblíbených blogerek, v uplynulých několika měsících ani nerodila (jako přítelkyně, psice, jarmilka nebo Manželka) a ani se k tomu nechystala (viz. třeba Horstova matka, či squire), musím se přiznat, začínala jsem se cítit blogersky lehce méněcenná.

  

Nicméně, poněvadž jsem žena a život je změna, taky u nás nakonec přece jen došlo k jedné důležité životní události.

K mé nemalé radosti už můžu méněcennost v tomto směru zahodit za hlavu a zas chodit hrdě, zpříma.

   

Mám to totiž taky čerstvě za sebou!

  

Radost z tohoto dílčího úspěchu mi nezkalí ani fakt, že paní doktorka, která při řezaní břicha a následného vytahování miminka hrála podstatnou roli, měří rovných 116 cm a rozhodně se nebudu hroutit z toho, že čerstvě „narozená“ holčička Zuzanka vypadá celkem dost věrohodně jako plyšový pes!

   

Takže teď už jen dobrá zpráva na závěr – matka i dítě jsou v pořádku, porod proběhl bez komplikací...

   

22 komentářů:

  1. Ty! mě jsi dostala :) už jsem chtěla potichu gratulovat. to vlastně a nahlas :D máte veselo

    OdpovědětVymazat
  2. [1] Abu, tak gratulacím se rozhodně meze nekladou :-)
    Minimálně paní doktorka bude v sedmém nebi za každou pochvalu týkající se úžasného, skoro až bezbolestného, provedení tak důležitého zákroku, jako je císařský řez... ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. určitě paní doktorku pochval, protože kvalitní císařský řez, ten já umím ocenit :D

    OdpovědětVymazat
  4. [4] Abu, aj ja :-)

    Paní doktorce ráda vyřídím. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. tak z této informace jsem na větvi...:-o

    OdpovědětVymazat
  6. nějak jsem čekala malý morčáky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulace! :-)

    Teda, to se to roztrh pytel!

    OdpovědětVymazat
  8. To jsem blázen, to je dětí... Gratuluju a hodně zdraví oběma!

    OdpovědětVymazat
  9. když jsem tenhle článek četla ráno, ještě v posteli, musela jsem se smát. Paní doktorka je moc šikovná. Akorát teď bude mít frmol, musí se o Zuzanku postarat, protože maminka po tak těžkém porodu musí přece alespoň do soboty odpočívat :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Čekala jsem štěně nebo tak něco, ale když došlo na císařský řez, zmátla jsi mne! :))

    OdpovědětVymazat
  11. ... sakra ... tak to nebylo morče ... hm, tedy Ti gratuluji ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. [5] hastone, pořád? Nebo už jsi tu \"novinku\" rozdýchal? :-)))

    OdpovědětVymazat
  13. [6] přítelkyně a [11] Gombo - nějak se těm našim dvěma klukům počít nedaří a nedaří, byť se Lucka to své (mohutnější) snaží přesvědčit, že je samička...

    OdpovědětVymazat
  14. [6] Cirrat i [7] Zuzi, děkuji :-)
    Jo, je to nějaké nakažlivé, či co... ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. [9] Báro, paní doktorka se od Zuzanky celkem distancuje... Ona sama totiž má na starost už tři hladové krky. To víš, obstarat do šeda zapraného Bobka, zatím částečně bílého Boba a pokémonního kluka Piplata, to není žádná sranda... :-)

    OdpovědětVymazat
  16. [10] Manželko, musím se přiznat, že jsem tím porodem byla překvapena i já sama :-)) Normálně jsem absolvovala pětinásobnou dávku injekcí, vytažení cca dvaceti třísek a nablinkala plnou misku (jako obvykle) - a najednou to přišlo. Paní doktorka se zcela profesionálně vrhla do akce a bylo vše u konce. Nechci se chlubit, ale myslím, že ještě o něco rychleji než u Tebe. :-))

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle mi nedelej, ctu nadsene (a skodolibe) se tu nasmivam jak blbecek, a ono nic!!!:))

    Gratuluji k plysovemu psovi, at je zdravy a nezlobi, at je krasny po mamince a chytry taky po mamince.

    OdpovědětVymazat
  18. [17] Nz, dík za gratulaci. :-)
    Jojo, \"dítko\" Zuzanka je fakt dost hodné mimi. Kdybych takové hezky klidné a spavé byly i ty normální děti, tak bych jich zvládla dalších pět :-))

    OdpovědětVymazat
  19. [19] koníku, jo, jo, pořád něco... A každou chvíli cosi... :-))

    OdpovědětVymazat
  20. [20] hastone, se omlouvám :-) balamutění bylo záměrem jen do předposledního odstavce :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.