úterý 13. října 2009

Domácí pekárna - část 2.

aneb Inspirace pro autory detektivek??? 

  

Nástrahy začátečníka už mám, doufám, za sebou. A musím se přiznat, že pekárna je fakt můj oblíbený domácí spotřebič. Taky mě docela těší i chvála mého muže, jak je ten chlebík výborný...

   

Teda, nedávno mě nepochválil... Tak divně se při jídle na mě podíval a ukázal na chleba, řkouc: „To mě chceš otrávit?"

   

Uznávám, že v domácím chlebu zapečená tableta se jeví zvláštně... Třeba takový myší bobek v koupeném rohlíku už by se dal nějak vysvětlit, ale toto???

  

No, opravdu nevím, jak se tam mohla dostat... Připadám si provinile, i když fakt nemám za co... Když muž najde druhou, skoro bych se už šla dobrovolně odstřelit...

    

Pořád dokola si promítám v hlavě, jak sypu do naprosto čisté nádoby směs na chleba - úplně hladkou, žádný podezřelý hrbolek... Prostě záhada nad záhadu a mozek to nebere... Nejvíc mě ovšem zaráží, jak se do té chlebové směsi (co jiného to mohlo způsobit) mohly ve výrobě dostat zrovna růžové maxitablety???...

   

Najednou mě to napadne!

Já ji sice nepoužívám, ale je tam.

      

Přihrádka na dosypávání semínek...

   

   

A pětiletý viník kajícně říká: „Já jen chtěl, ať je tatínek zdravý"...

  

23 komentářů:

  1. :-)))
    No nazdar!
    Obcas je to docela adrenalinovy sport mit deti :-))

    OdpovědětVymazat
  2. hmmm, fakt dobré, ještěže tam nedal zapéct něco jiného, kousek lega nebi korálky:).
    jde vidět, že má tatínka rád:D, to se cení!

    OdpovědětVymazat
  3. ty děti to občas myslí tak dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milé stvoření:o)). Správně, musí se o nás starat, abychom jim dlouho vydrželi!

    OdpovědětVymazat
  5. 1) Cheo - jednoznačně...

    Tak jsem si říkala, jak by to pojala Agatha Christie... To by se nenápadně sypalo do pekárny cyankáli...


    2) Anusko, přesně tak, tatínek měl štěstí :-) Syn má doma solidní sbírku kamínků...

    OdpovědětVymazat
  6. 3) pomeranco - jo, jo, to se pak ani na ně nedá pořádně zlobit... :-)

    4) tazinko, máš recht. A ony se fakt starají... :-)

    OdpovědětVymazat
  7. to je videt, jak si rodicu vazi :-) Mile, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. 7) Everlanch, dokonce SVÉ vlastní vitamínky do tatínka investoval. Růžové... :-)
    To se skutečně cení...

    OdpovědětVymazat
  9. pohnutky dětí, to je občas fakt fantazie! Ale myslel to dobře;-)

    OdpovědětVymazat
  10. 10) Sabi, taky mě tím docela překvapil. Jak to měl vymakané... :-)
    Jen škoda, že ty růžové vitamínky na některé nemoci až tak nezabírají...

    OdpovědětVymazat
  11. Jo ahá, tak ony to byly vitamínky. Já napřed myslela, že antikoncepční tabletky... ;o)))

    OdpovědětVymazat
  12. už to tak vypadá, že můžeš od pekárny odejít až když je už horká.
    kluk to udělal z lásky, a to se počítá.
    já taky sypu do pekárny na těsto, ale lněná semínka.:-)

    OdpovědětVymazat
  13. 11) Oby, tak ty by manžel slupnul jak malinu, ani by o tom nevěděl :-)
    To byly takoví růžoví macci, pořád jsem si říkala, že jsou mi nějací povědomí... a bingo :-)
    (tuším nějaká mallinová nebo jahodová příchuť...)

    OdpovědětVymazat
  14. 12) hastone, to bych musela u ní držet celodenní hlídku. Ty Marťánky (nebo co to bylo) tam nasypal nějakou dobu před pečením...
    Tím, že peču z té bezlepkové směsi, tak tu přihrádku nepoužívám. Asi mu to přišlo líto, že je chudák taková zanedbaná... :-)

    13) jarmilko - tak manžel si to v tu chvíli teda vůbec nemyslel... :-)
    Nejvíc mě mrzí, že ty tablety vydloubal dřív, než jsem to stihla vyfotit.

    OdpovědětVymazat
  15. Tu antikoncepci jsem pochopil jako mužskou. Říkal jsem si, že jsem o velkých růžových tabletkách nic neslyšel, ačkoliv jiné tabletky mi po mejlu nabízejí pořád.

    Tady je jeden zážitek z pečení, vyfocený: http://www.fismeister.eu...afuk.php

    OdpovědětVymazat
  16. 16) Henry i Oby, tak aby bylo jasno, antikoncepci máme doma chodící. Celkem dva kusy :-)))

    Ta ťapka v dortu je teda přesná :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě malá vsuvka pro ty, co si mysleli, že šlo o antikoncepci:

    \"Proč zapečeny v chlebu

    nějaké kapsle jedu?!!\"



    Po rodinné poradě

    je vysvětlení nasnadě...



    Neužívám šuplík na přísady,

    však synek náš s ním ví si rady,

    do vaničky nasypal

    vitamíny co dům dal...

    OdpovědětVymazat
  18. přeji hezký den, dneska jsem u tebe poprvé,ale věřím, že ne naposled. Zjistila jsem, že sem chodí samí nápadití lidi. Kamínky, korálky. Chudák Tvůj protějšek, aby si udělal silnou protekci u zubaře. No hlavně, že jste na to přišli, kdo byl tvůrcě nového receptu. Tak ať se Vám daří dobrůtky v pekárničce. Máme ji také a jsme spokojení. Měj se hezky, zase se někdy zastavím...Motýl.

    OdpovědětVymazat
  19. Motýlku, taky přeji pěkný den!
    I já jsem k Tobě zabrousila teprve nedávno a budu nakukovat :-)


    Na viníka jsme nejen přišli, ale zatím se nám dokonce podařilo rozmluvit mu další kulinářské pokusy... :-)

    OdpovědětVymazat
  20. by se také dala svalit na synka, nebo by tatík měl podezření, že jsi si na něj vymyslela chléb vášně ?????
    Mějte se rodinko dobře a také \\ na pozoru...\\ nemáme to lehké.
    ---(:-§o))) ,.DL.

    OdpovědětVymazat
  21. :-)))
    Tak modrá barva by asi padla podezíravě na mou hlavu...

    To je ale dobrý nápad - aneb:
    Bude-li třeba, vzpruží Tě chleba!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.