pátek 9. října 2009

Venuše a Botticelli

Pozor - bezdětný článek! 

  

Tak se mi tak nedávno vloudila do snu bývalá láska. Skoroplatonická...

Tančili jsme spolu a tančili...

...až mě probudila ta naše příšerka, že chce to své mlíčko...

  

Tentokrát se mi ale sen nějak dostal pod kůži.

Den jsem si prožila v docela příjemném rozjímání... Nedala jsem se rušit ani dceřiným průjmem, ani kvílením syna, že mu zas pro změnu kakat nejde...

 

...a

že byly vzpomínky fakt silné, podařila se mi složit minibáseň. První v životě, co není nějak parodická, ironická, a já nevím jaká...

Mám z ní docela radost...

   

  

Venuše...

Stáhneš mě k sobě. A já? Nejprv´nic netuše...

Líbáš mě něžně... Prý jsem Tvá Venuše...

Držíš mě, hladíš... Jak Ti Tvá touha velí...

Prý bys mě maloval, tak jako Botticelli...

  

  



    

Zdroj obrázku Wikipediea

  

8 komentářů:

  1. Tenhle obraz patri k mym nejoblibenejsim.A basnicka moc hezka ....

    OdpovědětVymazat
  2. Cheo, k mým taky - přiznám, z velké části i díky těm vzpomínkám... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš, @Teo, ta druhá mě odrovnala...:-)))
    To teda ty Nutelly už fakt kupovat nebudu...
    Začnu chroupat mrkev, hodím blond přeliv, stoupnu nad větrák... a zas to budu celá já :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Poetické...hezké....líbí se mi. Jen tak dál...(a neodpustím si rýpnutí, že nejde o zcela bezdětný článek...co to kakání???!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. :o))
    občas se mi to stane taky, prostě se ve snu objeví někdo, kdo mi byl kdysi blízký!!! Prostě jen tak, nečekaně! Divné ...

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, F., máš pravdu. Ty malé potfory se nacpou všude. Ještě že aspoň tu básničku nechyly být... :-)

    A děkuji. \"Jen tak dál\" - moc reálně to nevidím... Ta poetika se nějak vytrácí na trase: nočník-pračka-sporák-dřez-žehlička... Třeba to zas někdy přijde (doufám). :-)

    OdpovědětVymazat
  7. 6/ jarmilko - mě to teda přišlo spíš pěkné než divné. Sen byl weelmi příjemný...:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.