pátek 9. října 2020

Skandální odhalení

aneb Co mě fakt rajcuje



Před časem jsem psala o vaření s Gordonem.
Nadpis měl v sobě slovo vášeň.

Pak se mi celou noc zdálo o tom, jak absolvuji nějaký kuchařský kurz, dost se mi daří, vařím v něm jako Bůh (nebo se mi povedlo odřezat kůži z lososa nebo tak něco podobně úžasného) a vášnivě, až to mezi námi jiskří, o tom kurzu v práci diskutuji (v tom snu, stále).
S kolegou, který umí vařit i ve skutečnosti.

Nato se mi vybavilo, že další můj příspěvek, který se týkal pro změnu pečení, měl v nadpisu slovo vášeň také.

A ještě k něčemu se musím při tom impulzivním prozření přiznat.

Sny, které mě poslední dobou vážně fest uspokojují, už nebývají zhusta ty erotické.
Vytlačuje je jeden, který se mi začíná neúnavně vracet.
Ani si neumíte představit, jak slastný pocit je futrovat se ve snu zákusky - a jako bonus neřešit případné kalorie.


Co z toho vyplývá?

Ano, manžel na toho Gordona žárlil fakt oprávněně!
Chci ho!

Nebo aspoň ty zákusky, po kterých se nepřibírá...


-----
Ze šuplíku - r. 2017, obnovené po dnešním snu plném sladkého pečiva, plněného nugátem zejména. 
Člověk sice zraje, ale některé skryté tužby se příliš nemění a zůstávají stále stejně krásně přízemní...  Jak já si ty mlsací sny užívám!


12 komentářů:

  1. To bych si nechala taky líbit! A ještě degustovat a užívat si chutě vína a prosecca, který už pár let nemůžu kvůli náhle vzniklý intoleranci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. psice, tak intoleranci na cokoli nikomu nezávidím :-/

      Víš co je největší fór, mi v podstatě zrovna dorty a zákusky nijak zvlášť nechutnají, ale v těch snech je to futrování strašně příjemné... :-)

      Vymazat
  2. Já bych teda zatím radši ty erotický :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Quanti, já ještě teoreticky taky :-)
      Ale po těch baštících snech jsem neuvěřitelně dobře vyspaná a probouzím se v pohodě, takže je mám čím dál radši :-)

      Vymazat
  3. Já jsem takový smolař, že když se mi náhodou zdá něco o jezení, jakmile už se má začít jíst, se obvykle probudím. :-/ Naopak se mi v poslední době zdá dost často o práci. Teda, zlatý erotický... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oby, tak na snech o práci mi připadá nejhorší, že tyto "přesčasy" nikdo neproplácí :-) Taky mám za sebou období, kdy jsem si takto pár šichet nechtě přidala...

      No, ve snech o jídle - asi jak v běžném životě platí to heslo: Kdo zaváhá, ten ne... :-) Já se třeba v těch mlsacích snech po tom jídlu přímo sápu, mělas vidět ten včerejší, to na mě někdo i mluvil, ale nezájem, prostě jsem bagrovala kroasany plněné Nutellou, až jsem měla ty příslovečné boule za ušima... :-)

      Vymazat
  4. Gordon má úžasný erotický náboj, on se podívá a žena jen tuší :-)
    Moc bych si přála zákusky, po kterých se nepřibírá, moc.
    A pak mám gumu kolem pasu, protože se v cukrárně stále pasu.
    Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, něco na tom bude. Fakt si nejsem jistá, jestli mi ty uspokojivé sny o jídle nezačaly v době sledování těch jeho pořadů :-)
      Děkuji a taky přeji pěkný den

      Vymazat
  5. Tak ja má na sny smolu. Vraj sa sníva každému, ale u seba fakt neviem, neviem. Aj keď náhodou vnímam nejaký sen, zvyčajne to nie je nič príjemné, ale toto by sa mi fest ľúbilo, ja sladké pečivo milujem - aj dnes som raňajkovala kakaový závin a podľa toho žiaľ aj vyzerám, ale keď je to také dobré :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikky, jestli si moc snů nevybavuješ, tak určitě máš aspoň dobrý spánek :-) Mi se jich nejvíc zdá v období, kdy bojuji s nespavostí...

      Jj, sladké pečivo je zákeřné. Osobně se musím haltovat, protože velice nerada nakupuji oblečení - takže raději to sladké pečivo většinou oželím, ať se mi hadříky "nesráží". :-)
      Ale v těch snech to pak stojí za to! To za jo :-)

      Vymazat
  6. Naštěstí nejsem na sladký, ale zase cpát se beztrestně chlebíčky nebo třeba bramboráky, nehledě na kalorie a žlučník, jo, to by se mi taky líbilo. Možná i ve snu. Ale stejnak se stále kloním spíš k těm erotickým :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych za ně taky byla raději. :-) Ale zas si říkám, raději se pořádně v tom snu nedlábnout, než padat z výšek či plivat hrsti zubů... A ač mám ráda sladké, těmi bramboráky i chlebíčky bych se bez bázně futrovala klidně taky :-)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.