středa 21. října 2020

Kdy se ve snech nacpu nejvíc?

 

Jo, před slety čarodějnic!


Nedávný sen o mlsání mi připomněl podobný, který se mi taky letos zdál, a to v noci před jarním sletem čarodějnic. Od té doby klid. No, ale už máme říjen, že? Takže načasování téměř odpovídá, jen jsem nějak nedočkavější.


Něco na tom bude dáno,
tehdy také v pátek ráno
vyspaná až do růžova
(hned bych si to dala znova...)
perfektní jsem měla sen:
Vyjdu v něm na hory ven
a tam náhle v hloučku lidí
moje oči bystře vidí
malou super cukrárničku.

Zaskočím tam na kávičku?

Pak už se jen rozhoduji,
který z těch všech dortů pojím.

Ve snu je to jednodušší,
dám si všechny, na mou duši!
Štrůdl, dorty, zákusy…
cpu si pěkně do pusy
(bez veškerých výčitek),
pak se svalím do kytek…
Na trávě se povaluji,
mraky v klidu pozoruji,
Dumám – dám si repete?
V tom mě zima otřepe…

Tohle je věc nemilá,
radš bych dorty baštila!
A i když se mi moc nechce,
na těch horách hledám WC…
Všechno je však obsazeno
(čarodějnic prostě plno).
Fakt zoufalá situace!
Takže zcela bez legrace
(ať nepustím to do matrace)
musím se nejspíš probudit ….
A sen s cukrárnou rozchodit :-/

V pátek pak už prakticky
vařím, peru – klasicky…
A na další den
žádný supr sen,
Musím počkat, já to vím,
až bude třeba Helloween…



PS:
A že ten se kvapem blíží,
zas futruji se bez potíží – ve snu krásně zdá se mi,
jak nacpávám se kroasany

-----

Oprášený šuplík, 1/5/2020


16 komentářů:

  1. Tyjo, s takovym snem bych mela po probuzeni skoro obavy o stav pyzama a matrace:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, však jsem na sebe byla patřičně hrdá, že jsem se zvládla probudit :-)
      Ale fakt se mi z toho snu extrémně nechtělo... :-)

      Vymazat
  2. Takový sen bych si taky nechala líbit, žrát a nepřibrat!

    Když už jsme u těch snů, dnes u večeře se nám prvorozený svěřil, že se mu zdálo, že prezident Zeman vlezl do lisu a nechal se slisovat. Nevím, proč si na to vzpomněl u obalovaného květáku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, Janinko, tak sen o jakémkoli politikovi automaticky řadím mezi noční můry, a to i bez lisu. To je fakt děsivá kombinace, brrr. :-)

      Vymazat
  3. To je krásná představa, taková snová cukrárnička, to bych se teda taky nacpala. :)
    A tuhle jsem ještě přemýšlela, jaký vtipný seriál bych doporučila a vzpomněla jsem si na pana Monka, tedy Můj přítel Monk. Mně se strašně dlouho nelíbil a nepřinutila jsem se na něj dívat, až jednou asi před dvěma roky jsem z ničeho nic zkoukla snad všechny díly a byla jsem úplně unešená. Je to vtipné, neotřelé, lidské a velmi laskavé na to, že to jsou vlastně taky kriminální případy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bev, děkuji za další doporučení, značím si. Fakt jedu pořád na pohodu, takže hodí se cokoli. Matně si vybavuji, že to kdysi syn sledoval s babičkou, když k ní chodíval po škole - a taky se jim to líbilo.

      Vymazat
  4. Všichni mlsalové všech zemí spojme se !!!
    Od doby, co jsem odhodila poslední oharek, převlékla jsem se do dresu cukrárenského mlsala, jsem vyměnila jednu závislost z a druhou.
    Zajímalo by mne, kdy někdo odtevře ANONYMNÍ MLSALY ??? Taková terapeutická skupina by mne hodně bavila, povídat si o větrnících, štrůdlech ... konečně smysluplná činnost :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní mlsalové - tak tomu říkám načasování nápadu! Zrovna včera jsem si načrtávala článek o první kocovině a mimo jiné se dostala k úvaze o odvykání a říkala si, kde se organizují odvykačky ohledně závislosti na čokoládu :-)

      Musím říct, že bych byla taky zapáleným členem :-) Povídání o mlsání miluji! (Jen si nejsem tak úplně jistá, že to jako forma odvykání funguje) ;-)

      Vymazat
  5. Vida, tenhle rozměr čarodějnických sletů nám ve škole při historii zatajili :-D Taková promarněná pedagogická šance!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak, žádná promarněná šance, nýbrž konspiračně promyšlené utajení! Zasloužilé čarodějnice si přepečlivě chrání tohle tajemství. Jinak by jim žraví a hladoví mlaďoši (soudě podle syna) ty snové cukrárny vyplenili a na ně by zas akorát zbylo smetení drobků ze stolů :-)

      Vymazat
  6. Páni, to byly krásné veršíky! A k tomu ještě jsi se namlsala a ani deko nepřibrala! To by se mi také líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) No, máme šanci, třeba to fakt zas zafunguje o Helloweenu.
      Já bych si teda to repete dala zas co nejdřív, jsou to vážně moc fajn sny :-)

      Vymazat
  7. To je hezká básnička. Děkuji za úsměv .-) Ale ty chutě.... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Za to nadělání chutí se omlouvám - to bude chtít dnes pořádně v noci pospat, ať se povede onu cukrárnu navštívit :-)

      Vymazat
  8. Nominek už je zase ve formě, tak je to fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jirko, děkuji. Snad mi ta psavá tentokrát vydrží trochu déle, než u předchozích návratů :-)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.