neděle 4. října 2020

Miluji vtipy!

  

A přiznávám že nadmíru,
zvlášť ty šité na míru

 

Vtipy patří k mé nejoblíbenější četbě spamu v mailech, dostávám je v smskách, pročítám ty v inzertních novinách, prostě vyzobávám je odkudkoli. Vtipy si občas pouštím i na YouTube. Jo, je to takový bezpečný doping, který se nyní zvlášť hodí.

 

Ale co mě občas pobaví duplicitně? Když některý vtip se zdá osobním být.

 

Pravdou je, že u toho telefonního to načasování bylo vskutku až podezřelé. Ale nakonec úměrně k datu, dni sletu čarodějnic, v podstatě pochopitelné.

 

Nějak zvlášť mě nevykolejí ani poměrně často pasující vtipy na auta. Dlouhodobí čtenáři vědí proč.

Nedávno mi v mailu přistál např. tento:

Zákaznice: „Prosim vás, vejde se mi ta bedna do auta?“
Prodavač: „No, to záleží na tom, jaké máte auto.“
Zákaznice: „Zelené.“
Prodavač  „Tak to se tam nevejde.“

Onu dámu z vtipu plně chápu a fakt, že vlastním auto rovněž zelené v tom hraje jen malou roli..

 

Ale co mě včera fakt odrovnalo?

Představte si situaci, kdy si poprvé domů dosmýčíte určitý přístroj. A protože jste zvědavka nedočkavá, hned tu první noc z pátku na sobotu ho dvakrát otestujete. A hned následující den vám v poště – naprosto nezávisle na okolním dění a po dvoutýdenní komunikační pauze, přistane mimo jiné toto:


Co dodat?

Snad, že se jedná zatím o tlakoměr krátkodobě vypůjčený, to ještě s tím začínajícím stářím tak nahnuté nebude…

 

A co vy? Taky vás někdy nějaký z vtipů tak … ehm… zaskočil? :-)



PS: a budu ráda, pokud se v komentářích podělíte o vtip, který vás opravdu pobavil a zároveň si jej i pamatujete :-)

12 komentářů:

  1. Ráda bych přispěla, ale vtipy, které mě rozesmějí, si zásadně nepamatuju. Nebo se potom snažím o reprodukci, strašlivě popletu pointu a v tom lepším případě je vtip můj způsob vyprávění vtipů:) Odrovnávají mě spíš vtipy, který byly původně zamýšlený jako vážná věc. A vzkazy od dětí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uznávám, že otázka asi není nešťastněji položená - a zhusta zvýhodňuje zejména blondýny či policisty.
      Asi přidám spíš výzvu k podělení se o svůj oblíbený vtip :-)

      Vzkazy a hlášky od dětí - to je unikátní studnice veselosti, o tom žádná! :-)

      Vymazat
  2. Ke vtipu patří i způsob prezentace, napsané to není ono :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerfe, tady bych si dovolila mírně nesouhlasit, mnohokrát jsem si i jen při čtení některých vtipů poprskala monitor.
      Ale zas, když si představím vtipy vyprávěné např. Menšíkem, tak to je bez debat učiněné pošušňání :-)

      Vymazat
  3. No, já musím ráno zas do práce... tož to je ale blbej vtip. :-/

    Mezi moje oblíbené patří tenhle: Paní učitelka učí děti, jaký je rozdíl mezi škodou a katastrofou: "Kdyby v letadle letěla dejme tomu vládní delegace a letadlo se zřítilo, tak to by byla katastrofa. A kdyby někomu pošli králíci nebo liška vyplenila kurník, to by byla škoda."
    Při inspekci pana ředitele se chce paní učitelka blýsknout a zeptá se třídy, jak by charakterizovali rozdíl mezi škodou a katastrofou.
    Přihlásí se Pepíček a praví: "Kdyby se zřítilo letadlo s vládou, byla by to katastrofa. To by nebyla škoda. Škoda by byla, kdyby nám pochcípali králíci." :-)

    Doufám, že jsi nemusela přemisťovat baterie z vibrátoru do toho vypůjčeného tlakometru. ;-)

    Zkouším vložit komentář už počtvté, nějak to blbne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Oby, tak to blbnutí komentářů, to mě mrzí, snad se to zas umoudří.

      Tak ten vtip nemá chybu :-)

      Naštěstí jsem dostala tlakoměr zapůjčen i s bateriemi, takže k žádné závratné újmě nedošlo :-) Jen to načasování vtipu, co mi přistál v mailu, mě fakt rozsekalo - to byl snad první hlod týkající se tlakoměru, co jsem kdy četla :-)

      Vymazat
  4. Tohle vlastně není vtip, ale životní zásada:
    Dva džentmeni stojí u pisoáru a vykonávají. První z nich ukončí, zapne se a jde k umyvadlu. Druhý ukončí, zapne se a odchází.
    První na něj volá: "Sir, nás na University of Oxford učili, po použití dabljú sí, umýt si ruce!"
    Druhý odvětí: "Sir, nás na University of Cambridge učili, při použití dabljú sí, nepochcat si ruce!"
    No a tím se řídím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rowdy, tak tento mě mile potěšil, protože to je jeden z oblíbených vtipů mého otce, tak ve mě vyvolává zároveň lehkou nostalgii :-)

      Vymazat
  5. cha tak jsem vtip rovnou poslala do světa, docela se to mého okolí začíná týkat, já zatím dobrý, pořád jsou baterky tam kde maj bejt. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) No, a já se musím přiznat, že kdyby opravdu šlo do tuhého, zatím bych raději oželela baterky z ovladače na televizi... :-)

      Vymazat
  6. Vtipy sú super. Ja sa obávam, že v mojom prípade to bude skôr opačné, že až Budúci bude staré železo, tak sa vyprdnem na neustále meranie tlaku a poteším sa :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu i za váš komentář.